DIETY


Dieta 1200/1500 KCAL


Stworzona po to, aby odchudzić najbardziej oporne przypadki bez ryzyka wystąpienia efektu jojo. Pozwala na utrzymanie wagi osób, których aktywność fizyczna jest umiarkowana, oraz ich waga wyjściowa jest nieduża. Dedykowana jest osobom cierpiącym z powodu zatrzymywania wody w organizmie, chcącym obniżyć ciśnienie oraz poziom cukru we krwi. Założeniem diety jest przyśpieszenie przemiany materii przy jednoczesnym zachowaniu alkalizacji organizmu i zaopatrzeniem go w ważne pierwiastki.

Dieta 2000/2500/3000/3500 KCAL


Diety o podwyższonej kaloryczności polecamy osobom intensywnie trenującym lub schodzącym z dużej wagi podczas redukcji, oraz tym z niedoborem masy ciała chcącym zdrowo przybrać na wadze. Odpowiednia nadwyżka kalorii niezbędna jest  również w diecie osób z rozmaitymi schorzeniami, u których często pojawia się problem niedożywienia.

Jest to dieta wysokobiałkowa i wysokowęglowodanowa. Świetnie uzupełnia ubytki witamin oraz mikro- i makroelementów, które tracimy podczas intensywnych treningów, w trakcie chorób, czy innych wyczerpujących aktywności.

Dieta Gain


,,Jak nie zbudujesz domu bez cegieł, tak nie zbudujesz masy bez nadwyżki kalorycznej’’

Dieta polecana szczególnie osobom ćwiczącym na siłowni, uprawiającym sporty walki czy sporty siłowe. Dostarcza organizmowi dużą porcję energii, dzięki czemu możliwe jest przeprowadzenie treningu o większej intensywności oraz z użyciem większego obciążenia. Znacznie przyspiesza wzrost mięśni bez zbędnego przyrostu tkanki tłuszczowej. Pomaga w regeneracji mięśni po treningu oraz ich odbudowie.

Posiłki komponowane tylko i wyłącznie wg następującego schematu:

  • ok 30 g białka pochodzenia zwierzęcego,
  • ok 60 g węglowodanów o niskim i średnim indeksie glikemicznym
  • porcja warzyw do odkwaszenia.

Pojedyncza tacka ma ok. 600-700 kcal w zależności od użytych składników. Posiłki w diecie sportowca zawierające pełnowartościowe białko powinny pojawiać się przynajmniej 3 razy dziennie i powinny być rozłożone równomiernie w ciągu dnia. To Ty decydujesz ile takich pudełek dostaniesz!

Dieta STANDARD


Powstała po to, aby połączyć korzyści ze spożywania lekkich posiłków, z brakiem konieczności całkowitej rezygnacji z mięsa. Zapewnia optymalne pokrycie dziennego zapotrzebowania na warzywa
i owoce. Dieta STANDARD może ułatwiać odchudzanie i wysmuklanie sylwetki, a także być wstępem do późniejszej całkowitej rezygnacji z mięsa.

Dieta WEGE


To dieta idealna dla osób chcących całkowicie wyeliminować z diety mięso oraz ryby. Zawiera nabiał
i jaja. Białko zwierzęce w całości zostało zastąpione pełnowartościowym białkiem pochodzenia roślinnego, m.in.: cieciorką, soczewicą, fasolą, bobem, soją, tofu itp. Znajdziesz w niej również nasiona
i bakalie. Bazuje na świeżych owocach, warzywach, produktach pełnoziarnistych oraz zdrowych tłuszczach.

Dieta WEGE + FISH


Jest to dieta wegetariańska wzbogacona o ryby takie jak np.: dorsz, łosoś, sandacz, tuńczyk, tilapia, makrela, śledź, oraz owoce morza np. krewetki czy kalmary

ZDROWY OBIADEK / WEGE ZDROWY OBIADEK


Posiłek ten, to pełnowartościowe danie składające się z przynajmniej 150g mięsa, dodatku w postaci węglowodanów oraz warzyw. W wersji wegetariańskiej białko zwierzęce zastępowane jest pełnowartościowym białkiem pochodzenia roślinnego. Zawiera ok. 600-650 kcal.

ZDROWY OBIADEK PLUS / WEGE ZDROWY OBIADEK PLUS


Zestaw składający się z pełnowartościowego dania obiadowego oraz drugiego posiłku (zupa lub fit deser) traktowanego jako II śniadanie lub podwieczorek. Zestaw zawiera ok.  900 kcal.

PAKIET OFFICE/ WEGE PAKIET OFFICE


Jest to zestaw dla osób, które chętnie jedzą kolację we własnym zakresie. W jego skład wchodzą 3 posiłki (I śniadanie +II śniadanie + obiad). Zapewnia energię fizyczną i umysłową na wiele godzin. Trzy pełnowartościowe posiłki to zastrzyk energii dla ciągłego utrzymania jej na wysokim poziomie. Zbilansowane menu skutecznie pomoże wyeliminować chęć podjadania słodyczy i słonych przekąsek. Wieczorem to Ty decydujesz, czy ugotujesz coś sam czy zjesz na mieście.

wersja M – ok. 1300 kcal

wersja XL –  ok. 1600 kcal

ŚNIADANIE + OBIAD + KOLACJA/ WEGE ŚNIADANIE + OBIAD + KOLACJA


Dieta przygotowana specjalnie z myślą o osobach, które nie mają czasu na przygotowywanie głównych posiłków samodzielnie, chcących we własnym zakresie zadbać o przekąski. Idealna również dla entuzjastów tradycyjnej 3-posiłkowej diety.

wersja M – ok. 1400 kcal

wersja XL –  ok. 1800 kcal

Przykładowe menu

Menu na każdy dzień znajdziecie codziennie w naszych relacjach na Instagramie i Facebooku