FAQ
FAQ
Nie ma odpowiedzi, której szukasz?
Napisz do Brokuła. Odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Nasi dietetycy odpowiedzą na nurtujące Cię pytania i pomogą dobrać idealną dietę. Możesz skontaktować się z nimi mailowo lub telefonicznie. Opisz swój cel żywieniowy, podaj wiek, wzrost, wagę oraz określ swoją aktywność fizyczną w wiadomości do dietetyk@dietyodbrokula.pl lub zadzwoń pod numer 58 727 22 42. Infolinia dietetyczna działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 16.
Istnieje możliwość zamówienia diet na soboty. Jest to zdublowany zestaw z piątku, dowożony razem z piątkowym. Nie naliczamy opłaty za dowóz pakietów diet na sobotę.
Nie ma możliwości zamówienia diet na niedziele.
Aby zachować nasze ceny na stałym niskim poziomie, musimy planować naszą produkcję z odpowiednim wyprzedzeniem. Dzięki temu, że wiemy ile diet musimy przygotować – nie mamy praktycznie żadnych nadwyżek z produkcji. Tym samym – nie wyrzucamy jedzenia! U nas nic się nie marnuje.
Nasze diety przewozimy własnymi auto-chłodniami. Nawet podczas transportu nie korzystamy z usług pośredników, co daje nam pełną kontrolę nad sposobem, w jaki nasze jedzenie jest przewożone. Zachowanie ciągu chłodniczego na każdym etapie produkcji i transportu jest dla nas kluczowe, bo pozwala zachować najwyższą jakość.
Adres dostawy możesz zmienić samodzielnie w Panelu Klienta lub w Aplikacji. Wybierz opcję „Zarządzaj dietami”, a następnie „Zmień adres dostawy”. Modyfikacji możesz również dokonać kontaktując się mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, jeśli chcesz zmienić adres tylko do jednej diety, a masz ich więcej, to napisz do nas maila na adres kontakt@dietyodbrokula.pl.
Ze względu na ilość klientów, logistykę dostaw oraz warunki drogowe nie jesteśmy w stanie określić lub zapewnić konkretnej godziny. Możemy wskazać godziny pracy dostawców.
Nasze diety tworzone są w sposób zbilansowany i tworzą nierozerwalną całość. Dlatego nie ma możliwości wykluczenia poszczególnych składników.
Tak i bardzo nam tym pomożesz. Nasze dostawy realizowane są w godzinach wieczorno-nocnych, a nie chcemy budzić Cię domofonem. Składając zamówienie przez Panel Klienta, wpisz wszystkie instrukcje dla Kierowcy w polu „dodatkowe informacje”. Jeśli będziesz mieć do przekazania klucz, dopisz taką informację i przygotuj go wraz z plakietką adresową. Przy pierwszej dostawie Kierowca skontaktuje się z Tobą w sprawie jego odbioru. Jeżeli będziesz chciał, aby klucz został zwrócony, napisz maila na kontakt@dietyodbrokula.pl.
Tak, ale pamiętaj o zdjęciu folii ochronnej z góry opakowania. Nasz Szef Kuchni zamiast mikrofalówki, poleca podgrzewanie posiłków na patelni lub w piecyku.
Aktualnie wszelkie alternatywy dla pudełek plastikowych są dużo droższe. Gdybyśmy zmienili pojemniki, musielibyśmy znacznie podnieść ceny, a jest to sprzeczne z naszym głównym założeniem, czyli dietą dostępną dla każdego. Warto podkreślić, że 5 pudełek dziennie, to znacznie mniej odpadów niż przy samodzielnym codziennym przygotowywaniu posiłków. Zachęcamy do segregowania śmieci i wyrzucania naszych pustych pudełek do żółtych worków/pojemników. Papierowe torby niestety źle znoszą transport w warunkach chłodniczych.
Ze względów sanitarnych nie ma takiej możliwości. Do naszej kuchni nie mogą być wnoszone żadne przedmioty „z zewnątrz”.
Aby sprawdzić menu, zaloguj lub zarejestruj się w naszym Panelu Klienta. Wybierz zakładkę Diety i interesujący Cię typ diety. Następnie zjedź niżej i wybierz zakładkę Menu. Tam pojawi się jadłospis na kolejne dni.
Nie. Mamy w ofercie pakiet próbny, który pozwoli Ci poznać nasze smaki. Możesz zamówić też kilka dni (np. 2, 3, 5..) na próbę, a dopiero później przedłużyć dietę.
Dietę można przedłużyć logując się w Panelu Klienta i składając zamówienia na stronie internetowej, a także opłacenie jej za pomocą Przelewów24 lub przelewu tradycyjnego (w tym drugim przypadku należy wysłać potwierdzenie wykonania płatności na kontakt@dietyodbrokula.pl). Przedłużane diety również aktywujemy z min. 3-dniowym wyprzedzeniem.
Dietę możesz zawiesić samodzielnie w Panelu Klienta. Wybierz opcję Zarządzaj Dietą, a następnie Zawieś. Aby zawiesić dietę, możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo na kontakt@dietyodbrokula.pl. Dietę można zawiesić z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem, tj w poniedziałek dietę na czwartek, we wtorek dietę na piątek, w środę do piątku dietę na poniedziałek i wtorek, zaś w niedzielę dietę na środę. Swoją dietę możesz zawiesić maksymalnie na 3 miesiące.
Program lojalnościowy to jedna z korzyści, jaką daje posiadanie konta w naszym panelu klienta.
Zasady znajdziesz w zakładce Moje Brokuły po zalogowaniu. Program polega na zbieraniu punktów nazwanych Brokułami, które możesz zamieniać na zniżkę podczas następnego zamówienia, jeśli obejmuje ono pakiet minimum 20-dniowy. Rabat obejmuje jedynie cenę diety i nie dotyczy kosztów dostawy.
Punkty dostaniesz za dopisanie się do newslettera, przedłużenie diety na minimum 20 dni. Jeśli wyślesz znajomemu kod polecający, a on zamówi min. 20- dniową dietę, to również otrzymasz punkty.
Jeśli chcesz wykorzystać swoje punkty, to będą one przeliczane według zasady 1 punkt = 1 złoty. Rabat może obejmować maksymalnie 99% procent zamówienia.