FAQ


W jaki sposób można zawiesić dietę?

Dietę można zawiesić z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem, tj w poniedziałek dietę na czwartek, we wtorek dietę na piątek, w środę do piątku dietę na poniedziałek i wtorek, zaś w niedzielę dietę na środę.

Aktywacja nowych diet i ich przedłużanie.

-Diety nowe są aktywowane, a stare przedłużane na podstawie przesłanego potwierdzenia zapłaty.

-Dane teleadresowe potrzebne do aktywowania nowej diety należny przesłać na nasz numer telefonu bądź mailowo, nie w tytule przelewu.

Jeżeli dieta mi nie zasmakuje czy można oczekiwać zwrotu za niewykorzystane dni

Tak.

Czy istnieje szansa na wykluczenie z diety nielubianych przeze mnie składników?

Niestety, dieta zaprojektowana jest komplementarnie i stanowi codziennie nierozerwalny Bilans.

Czy mogę udostępnić wam klucz lub kod do domofonu żebyście nie budzili mi dziecka, lub dostarczyli dietę we wskazane miejsce w domu bo nie ma mnie w pracy?

Jak najbardziej ! Bardzo nam tym pomożesz.

Mogę mieć dwa adresy dostaw? Jedną do domu, drugą do pracy?

Dieta dostarczana może być pod jeden adres. Nie mamy możliwości dostarczania diet pod różne adresy każdego dnia.

Czy mogę dostawać posiłki o wybranej przeze mnie godzinie?

Ze względu na ilość klientów i specyfikację dostaw chłodniami nie jesteśmy w stanie być tak elastyczni.

Dużo pracuje, czy mogę robić pauzy? A może wyśle wam grafik dostaw?

Istnieje możliwość zawieszenia diety z 3 dniowym wyprzedzeniem.

Czy pojemnik mogę podgrzewać w mikrofali?

Tak, możesz podgrzewać nasze pojemniki w mikrofalówce, szef kuchni poleca jednak Patelnię i odrobinę oleju.

Czy pomoże mi ktoś dobrać dietę?

Tak, możecie liczyć na pomoc Brokuła przy dobieraniu diety.

Czy mogę sprawdzić menu na cały najbliższy tydzień?

Nie. Nasze jedzenie przygotowujemy tylko z najświeższych produktów. Na bieżąco dostajemy informacje od naszych dostawców na temat tego, co mają aktualnie najlepszego. Na tej podstawie przygotowujemy menu i składamy zamówienia. Zachęcamy do śledzenia naszych kont na portalach społecznościowych (Instagram, Facebook), gdzie codziennie publikujemy menu na kolejny dzień.

Dlaczego musi być zachowane 3-dniowe wyprzedzenie przy aktywowaniu lub przedłużaniu diet?

Aby zachować nasze ceny na stałym niskim poziomie musimy planować naszą produkcję z odpowiednim wyprzedzeniem. Dzięki temu, że wiemy ile diet musimy przygotować – nie mamy praktycznie żadnych nadwyżek z produkcji. Tym samym – nie wyrzucamy jedzenia! U nas nic się nie marnuje.

Czy nie można zastąpić plastikowych pojemników jakimiś bardziej ekologicznymi?

Aktualnie wszelkie alternatywy dla pudełek plastikowych są dużo droższe. Gdybyśmy zmienili pojemniki, musielibyśmy znacznie podnieść ceny, a jest to sprzeczne z naszym głównym założeniem, czyli dietą dostępną dla każdego. Warto podkreślić, że 5 pudełek dziennie, to znacznie mniej odpadów niż przy samodzielnym codziennym przygotowywaniu posiłków. Zachęcamy do segregowania śmieci i wyrzucania naszych pustych pudełek do żółtych worków/pojemników 😉