Aktualnie wszelkie alternatywy dla pudełek plastikowych są dużo droższe. Gdybyśmy zmienili pojemniki, musielibyśmy znacznie podnieść ceny, a jest to sprzeczne z naszym głównym założeniem, czyli dietą dostępną dla każdego. Warto podkreślić, że 5 pudełek dziennie, to znacznie mniej odpadów niż przy samodzielnym codziennym przygotowywaniu posiłków. Zachęcamy do segregowania śmieci i wyrzucania naszych pustych pudełek do żółtych worków/pojemników . Nasze reklamówki są oksybiodegradowalne.
Aby zachować nasze ceny na stałym niskim poziomie musimy planować naszą produkcję z odpowiednim wyprzedzeniem. Dzięki temu, że wiemy ile diet musimy przygotować – nie mamy praktycznie żadnych nadwyżek z produkcji. Tym samym – nie wyrzucamy jedzenia! U nas nic się nie marnuje.
Tak, po zarejestrowaniu/zalogowaniu się na stronie należy wybrać rodzaj diety, po czym pojawi się menu na dwa tygodnie. Bez logowania można podejrzeć wyłącznie menu przykładowe. Zachęcamy do śledzenia naszych kont na portalach społecznościowych (Instagram, Facebook), gdzie codziennie publikujemy menu na kolejny dzień.
Tak, nasi konsultanci pomogą dobrać dietę. W tym celu należy podać wiek, wzrost, wagę, oraz określić swoją aktywność fizyczną i cel żywieniowy. Jeżeli Twój przypadek będzie wymagał konsultacji z dietetykiem, zostaniesz poproszony o szersze opisanie swojego przypadku na kontakt@dietyodbrokula.pl
Istnieje możliwość zawieszenia wybranych dni diety. Można to zrobić samemu, po zalogowaniu do Panelu Klienta, można również zgłosić taką prośbę mailowo. Wiadomość należy wysłać z min. 3- dniowym wyprzedzeniem w godzinach pracy BOK wskazując daty lub termin od – do, kiedy dieta ma nie być dostarczana. Te dni automatycznie przesuwają się na koniec pakietu.
Ze względu na ilość Klientów, logistykę dostaw oraz warunki drogowe nie jesteśmy w stanie określić czy zapewnić konkretnej godziny. Możemy wskazać godziny pracy dostawców w danym regionie (np. Warszawa 20:00-7:00).
Tak, bardzo nam tym pomożesz. Składając zamówienie przez Panel Klienta wpisz taką informację w miejscu „dodatkowe informacje”. Przy pierwszej dostawie kierowca skontaktuje się w sprawie odbioru klucza, przygotuj klucz wraz z plakietką adresową.
Dietę można przedłużyć poprzez złożenie zamówienia na stronie internetowej i opłacenie jej za pomocą Przelewów24 lub przelewu tradycyjnego (w tym drugim przypadku należy wysłać potwierdzenie wykonania płatności na kontakt@dietyodbrokula.pl)
Przedłużane diety również aktywujemy z min. 3-dniowym wyprzedzeniem.
Dietę można zawiesić z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem, tj w poniedziałek dietę na czwartek, we wtorek dietę na piątek, w środę do piątku dietę na poniedziałek i wtorek, zaś w niedzielę dietę na środę.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Napisz do Brokuła. Odpowie na wszystkie Twoje pytania.