FAQ
FAQ
Nie ma odpowiedzi, której szukasz?
Napisz do Brokuła. Odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Nasi dietetycy odpowiedzą na nurtujące Cię pytania i pomogą dobrać idealną dietę. Możesz skontaktować się z nimi mailowo lub telefonicznie. Opisz swój cel żywieniowy, podaj wiek, wzrost, wagę oraz określ swoją aktywność fizyczną w wiadomości do dietetyk@dietyodbrokula.pl lub zadzwoń pod numer 58 727 22 42. Infolinia dietetyczna działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 16.
Istnieje możliwość zamówienia diet na soboty. Jest to zdublowany zestaw z piątku, dowożony razem z piątkowym. Nie naliczamy opłaty za dowóz pakietów diet na sobotę.
Nie ma możliwości zamówienia diet na niedziele.
Aby zachować nasze ceny na stałym niskim poziomie, musimy planować naszą produkcję z odpowiednim wyprzedzeniem. Dzięki temu, że wiemy ile diet musimy przygotować – nie mamy praktycznie żadnych nadwyżek z produkcji. Tym samym – nie wyrzucamy jedzenia! U nas nic się nie marnuje.
Nasze diety przewozimy własnymi auto-chłodniami. Nawet podczas transportu nie korzystamy z usług pośredników, co daje nam pełną kontrolę nad sposobem, w jaki nasze jedzenie jest przewożone. Zachowanie ciągu chłodniczego na każdym etapie produkcji i transportu jest dla nas kluczowe, bo pozwala zachować najwyższą jakość.
Dieta dostarczana może być pod jeden adres. Nie mamy możliwości dostarczania diet pod różne adresy każdego dnia ze względów logistycznych.
Ze względu na ilość klientów, logistykę dostaw oraz warunki drogowe nie jesteśmy w stanie określić lub zapewnić konkretnej godziny. Możemy wskazać godziny pracy dostawców.
Nasze diety tworzone są w sposób zbilansowany i tworzą nierozerwalną całość. Dlatego nie ma możliwości wykluczenia poszczególnych składników.
Tak i bardzo nam tym pomożesz. Nasze dostawy realizowane są w godzinach wieczornych i nocnych, a nie chcemy budzić Cię domofonem. Składając zamówienie przez Panel Klienta, wpisz wszystkie instrukcje dla kierowcy w polu „dodatkowe informacje”. Jeśli będziesz mieć do przekazania klucz, to przygotuj go wraz z plakietką adresową. Przy pierwszej dostawie kierowca skontaktuje się z Tobą w sprawie jego odbioru.
Tak, ale pamiętaj o zdjęciu folii ochronnej z góry opakowania. Nasz Szef Kuchni zamiast mikrofalówki, poleca podgrzewanie posiłków na patelni lub w piecyku.
Aktualnie wszelkie alternatywy dla pudełek plastikowych są dużo droższe. Gdybyśmy zmienili pojemniki, musielibyśmy znacznie podnieść ceny, a jest to sprzeczne z naszym głównym założeniem, czyli dietą dostępną dla każdego. Warto podkreślić, że 5 pudełek dziennie, to znacznie mniej odpadów niż przy samodzielnym codziennym przygotowywaniu posiłków. Zachęcamy do segregowania śmieci i wyrzucania naszych pustych pudełek do żółtych worków/pojemników.
Nasze reklamówki są oksybiodegradowalne, co oznacza, że pod wpływem czynników naturalnych rozkładają się na wodę, dwutlenek węgla i niewielkie ilości biomasy. Papierowe torby niestety źle znoszą transport w warunkach chłodniczych.
Ze względów sanitarnych nie ma takiej możliwości. Do naszej kuchni nie mogą być wnoszone żadne przedmioty „z zewnątrz”.
Aby sprawdzić menu, zaloguj lub zarejestruj się w naszym Panelu Klienta. Wybierz zakładkę Diety i interesujący Cię typ diety. Następnie zjedź niżej i wybierz zakładkę Menu. Tam pojawi się jadłospis na kolejne dni.
Nie. Mamy w ofercie pakiet próbny, który pozwoli Ci poznać nasze smaki. Możesz zamówić też kilka dni (np. 2, 3, 5..) na próbę, a dopiero później przedłużyć dietę.
Dietę można przedłużyć logując się w Panelu Klienta i składając zamówienia na stronie internetowej, a także opłacenie jej za pomocą Przelewów24 lub przelewu tradycyjnego (w tym drugim przypadku należy wysłać potwierdzenie wykonania płatności na kontakt@dietyodbrokula.pl). Przedłużane diety również aktywujemy z min. 3-dniowym wyprzedzeniem.
Istnieje możliwość zawieszenia wybranych dni diety. Można to zrobić samemu, po zalogowaniu do Panelu Klienta, można również zgłosić taką prośbę mailowo. Wiadomość należy wysłać z min. 3- dniowym wyprzedzeniem w godzinach pracy BOK wskazując daty lub termin od – do, kiedy dieta ma nie być dostarczana. Te dni automatycznie przesuwają się na koniec pakietu.
Dietę możesz zawiesić samodzielnie w Panelu Klienta. Wybierz opcję Zarządzaj Dietą, a następnie Zawieś. Aby zawiesić dietę, możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo na kontakt@dietyodbrokula.pl.
Dietę można zawiesić z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem, tj w poniedziałek dietę na czwartek, we wtorek dietę na piątek, w środę do piątku dietę na poniedziałek i wtorek, zaś w niedzielę dietę na środę.
Program lojalnościowy to jedna z korzyści, jaką daje posiadanie konta w naszym panelu klienta.
Zasady znajdziesz w zakładce Moje Brokuły po zalogowaniu. Program polega na zbieraniu punktów nazwanych Brokułami, które możesz zamieniać na zniżkę podczas następnego zamówienia, jeśli obejmuje ono pakiet minimum 20-dniowy. Rabat obejmuje jedynie cenę diety i nie dotyczy kosztów dostawy.
Punkty dostaniesz za dopisanie się do newslettera, przedłużenie diety na minimum 20 dni. Jeśli wyślesz znajomemu kod polecający, a on zamówi min. 20- dniową dietę, to również otrzymasz punkty.
Jeśli chcesz wykorzystać swoje punkty, to będą one przeliczane według zasady 1 punkt = 1 złoty. Rabat może obejmować maksymalnie 99% procent zamówienia.