FAQ
FAQ
Nie ma odpowiedzi, której szukasz?
Napisz do Brokuła. Odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Nasi dietetycy odpowiedzą na nurtujące Cię pytania i pomogą dobrać idealną dietę. Możesz skontaktować się z nimi mailowo lub telefonicznie. Opisz swój cel żywieniowy, podaj wiek, wzrost, wagę oraz określ swoją aktywność fizyczną w wiadomości do [email protected] lub zadzwoń pod numer 58 727 22 42. Infolinia dietetyczna działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 16.
Istnieje możliwość zamówienia diet na soboty. Jest to zdublowany zestaw z piątku, dowożony razem z piątkowym. Nie naliczamy opłaty za dowóz pakietów diet na sobotę.
Nie ma możliwości zamówienia diet na niedziele.
Aby zachować nasze ceny na stałym niskim poziomie, musimy planować naszą produkcję z odpowiednim wyprzedzeniem. Dzięki temu, że wiemy ile diet musimy przygotować – nie mamy praktycznie żadnych nadwyżek z produkcji. Tym samym – nie wyrzucamy jedzenia! U nas nic się nie marnuje.
Dowóz diety odbywa się w sposób bezkontaktowy pod adres podany w zamówieniu. Kierowca pozostawia posiłki we wskazanym przez Klienta miejscu. Dostawca nie ma obowiązku informowania Klienta o dokonanej dostawie, natomiast stara się realizować prośby zawarte w informacjach dodatkowych (np. wiadomość SMS/dzwonienie dzwonkiem po zostawieniu posiłków). Kierowca rozwozi diety w godzinach 17:00-07:00 bez możliwości wskazania konkretnej godziny z przyczyn logistycznych. Dostawę realizujemy własnymi auto-chłodniami. Nawet podczas transportu nie korzystamy z usług pośredników, co daje nam pełną kontrolę nad sposobem, w jaki nasze jedzenie jest przewożone. Zachowanie ciągu chłodniczego na każdym etapie produkcji i transportu jest dla nas kluczowe, bo pozwala zachować najwyższą jakość.
Adres dostawy możesz zmienić samodzielnie w Panelu Klienta lub w Aplikacji. Wybierz opcję „Zarządzaj dietami”, a następnie „Zmień adres dostawy”. Modyfikacji możesz również dokonać kontaktując się mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, jeśli chcesz zmienić adres tylko do jednej diety, a masz ich więcej, to napisz do nas maila na adres [email protected].
Dostawa diet odbywa się w godzinach 17:00-07:00. Ze względów logistycznych nie ma możliwości wybrania godziny dostaw. Trasy naszych kierowców są na bieżąco aktualizowane i podlegają licznym zmianom. Każdego dnia Dział Logistyki ustala trasę w taki sposób, aby w jak najszybszym czasie wszyscy nasi Klienci otrzymali swój pakiet diety.
Nasze diety tworzone są w sposób zbilansowany i tworzą nierozerwalną całość. Dlatego nie ma możliwości wykluczenia poszczególnych składników.
Tak i bardzo nam tym pomożesz. Nasze dostawy realizowane są w godzinach wieczorno-nocnych, a nie chcemy budzić Cię domofonem. Składając zamówienie przez Panel Klienta, wpisz wszystkie instrukcje dla Kierowcy w polu „dodatkowe informacje”. Jeśli będziesz mieć do przekazania klucz, dopisz taką informację i przygotuj go wraz z plakietką adresową. Przy pierwszej dostawie Kierowca skontaktuje się z Tobą w sprawie jego odbioru. Jeżeli będziesz chciał, aby klucz został zwrócony, napisz maila na [email protected].
Dostawy odbywają się w warunkach chłodniczych, w których niestety papierowe torby źle znoszą transport. Alternatywy tego typu są dużo bardziej kosztowne, więc musielibyśmy znacząco podnieść ceny, a zależy nam, aby były one dostępne dla każdego. Warto podkreślić, że 5 pudełek dziennie, to znacznie mniej odpadów niż przy samodzielnym codziennym przygotowywaniu posiłków. Zachęcamy do segregowania śmieci i wyrzucania pustych pudełek do żółtych worków/pojemników.
Ze względów sanitarnych nie ma takiej możliwości. Do naszej kuchni nie mogą być wnoszone żadne przedmioty „z zewnątrz”.
Menu możesz sprawdzić po zalogowaniu lub zarejestrowaniu się w Panelu Klienta lub w Aplikacji. Wybierz zakładkę „Zamów dietę” i interesujący Cię rodzaj pakietu wraz z kalorycznością. Następnie zjedź niżej i wybierz zakładkę Menu. Tam pojawi się jadłospis na kolejne dni. Jeżeli masz już dietę, jej menu będzie dostępne w zakładce Sprawdź menu na Twoim koncie.
Jeśli wybrałeś nieodpowiednią dietę istnieje możliwość zmiany na inny, dowolny pakiet z naszej oferty. W celu dobrania odpowiedniej diety zachęcam do kontaktu z naszymi dietetykami. Mamy w ofercie pakiet próbny, który pozwoli Ci poznać nasze smaki. Możesz zamówić dietę na dowolną liczbę dni.
Dietę można przedłużyć logując się w Panelu Klienta/Aplikacji wybierając opcję „Przedłuż” lub składając zamówienie od początku. Płatności możesz dokonać za pomocą Przelewów24, Blika lub przelewu bankowego (w przypadku wyboru przelewu tradycyjnego należy wysłać potwierdzenie wykonania płatności na [email protected] z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem w godzinach pracy BOK).
Dietę możesz zawiesić samodzielnie w Panelu Klienta lub w Aplikacji. Wybierz opcję Zarządzaj dietami, a następnie Zawieś. Aby zawiesić dietę, możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo na [email protected].
Wszelkie zawieszenia dokonywane mailowo odbywają się zgodnie z poniższą tabelką z regulaminu:
Niewykorzystane dni przenoszą się automatycznie na koniec trwania pakietu.
Wiadomość mailowa wysłana w: | Najwcześniejsze możliwe zawieszenie: |
---|---|
Poniedziałek do godziny 20:00 | Czwartek |
Wtorek do godziny 20:00 | Piątek |
Środa, czwartek i piątek do godziny 20:00 | Poniedziałek, Wtorek |
Niedziela do godziny 16:00 | Środa |
Program lojalnościowy polega na zdobywaniu punktów, które można zamienić na rabaty.
Zdobyte punkty z programu lojalnościowego możesz wykorzystać składając zamówienie na dietę na minimum 20 dni. W ostatnim kroku zamówienia „Podsumowanie i płatność” znajdziesz suwak, w którym wybierasz ile punktów wykorzystasz. Rabat obejmuje jedynie cenę diety i nie dotyczy kosztów dostawy. Punkty naliczane są od razu po spełnieniu określonych warunków i przeliczane są według reguły 1 punkt = 1 brokuł = 1 zł. Sposoby na zdobycie punktów brokułowych:
- przedłużanie diety min. 20 dniowej kolejną na min. 20 dni
- ocenianie posiłków
- udostępnienie kodu polecającego
- użycie kodu polecającego
- dopisanie się do newslettera
- pierwsze logowanie w aplikacji
- dodanie daty urodzenia- prezent w dniu Twoich urodzin
- zatwierdzenie wybranych posiłków w weekend (Dieta z wyborem menu)
Oczywiście, posiadamy aplikację mobilną Diety od Brokuła. Można w niej skutecznie dokonywać różnych modyfikacji, oceniać posiłki, zamawiać dietę i wiele innych.
Pobierz z App Store lub Google Play.
Taka funkcjonalność jest możliwa w diecie z wyborem menu. Zamawiając taki pakiet wybierasz ilość, rodzaj oraz wielkość posiłków. Po dokonaniu płatności wyboru posiłków, spośród dostępnych dań, dokonasz po zalogowaniu w Panelu Klienta w zakładce „Zarządzaj dietami” lub w Aplikacji w zakładce „Posiłki”. Pamiętaj, aby modyfikacji dokonać z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem, w innym przypadku otrzymasz dania domyślne.
Możesz przed drzwiami zostawić torbę termiczną/lodówkę turystyczną, do której Kierowca włoży Twoje posiłki. Ponadto, Diety od Brokuła oferuje Klientom torby termiczne w zestawie z wkładami chłodzącymi, utrzymujące zalecaną temperaturę posiłków. Koszt torby M to 130 zł, a torby XL to 150 zł.
Wymiary torby Termobox M:
- Szerokość 25 cm
- Głębokość 20 cm
- Wysokość 27 cm
- Szerokość 25 cm
- Głębokość 20 cm
- Wysokość 40 cm
Niestety nie, nasze dostawy są realizowane wyłącznie pod podany w zamówieniu adres. Jeśli miejscowość w której mieszkasz, nie jest objęta naszym rejonem dostaw napisz do nas maila na [email protected], a przekażemy zapytanie do działu Logistyki, który zweryfikuje czy możemy poszerzyć nasz obszar dowozów.
Lokalizacje do których obecnie dostarczamy znajdziesz na naszej stronie: dietyodbrokula.pl/#gdzie-dowozimy.
Dane do faktury możesz uzupełnić w ostatnim kroku składania zamówienia „Podsumowanie i płatność”. Znajdziesz tam checkbox „Mój adres rozliczeniowy oraz adres dostawy są takie same”, jeśli go odznaczysz wyświetli Ci się pole do podania danych, które będą widoczne na fakturze.
Pamiętaj, że adres możesz również dodać w Książce adresowej, faktura zostanie wystawiona na dane zapisane jako „Domyślny adres rozliczeniowy”.
Tak, koniecznie należy zdjąć folię ochronną z góry opakowania. Jednak Nasz Szef Kuchni zaleca zamiast mikrofalówki, podgrzewanie posiłków na patelni lub w piecyku. Poniżej znajduje się przykładowa propozycja grzania w kuchence mikrofalowej o mocy 800W. Należy jednak pamiętać, aby podgrzewać max. Do 100 C°.
Przykładowe dania | 1200 - 1500kcal | 2000 - 2500kcal | 3000 - 3500kcal |
---|---|---|---|
Zupy/ Zupy krem | 2.5-3.5 min | 4-4.5min | 5min |
Leczo/ Potrawki | 2.5-3.5 min | 4-4.5 min | 5 min |
Placki | 1-2 min | 2 min | 2.5 min |
Mięso/ Pulpety | 3.5-4 min | 4 min | 4.5 min |
Zapiekanki/ Lazanie/ Kluski śląskie | 3-4 min | 4-4.5 min | 5 min |
Podczas procesu pakowania do dań wykorzystywane są dekoracje np.: pietruszka, rukola, szpinak, mix warzyw, roszponka, kiełki, rozmaryn itp. Ze względu na sezonowość oraz dobór najlepszych jakościowo dodatków na poszczególne dni, nie jesteśmy w stanie określić, jaki dokładnie dodatek danego dnia trafi do danej tacki.