Skip to content

Regulamin Panelu Klienta Diety od Brokuła

1 Definicje

  1. Adres – oznacza dokładny adres dostawy podany przez  Klienta podczas składania zamówienia, pod który Diety od Brokuła będzie dostarczał Posiłki stanowiące przedmiot zamówienia, obejmujący: miejscowość, kod pocztowy, dzielnicę, ulicę, nr domu/mieszkania, kod do domofonu lub informację o sposobie i miejscu pozostawiania posiłków.
  2. Aktywacja – pierwszy dzień dostarczenia Posiłków objętych Zamówieniem.
  3. Dane Klienta – dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia i niezbędne do jego realizacji, obejmujące: imię i nazwisko, Adres, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail.
  4. Diety od Brokuła/Spółka – Diety od Brokuła Spółka z  ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000854068, posiadająca NIP: 527-293-32-40.
  5. Dzień roboczy – obejmuje jeden dzień od poniedziałku do  piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w  przepisach ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 1951 r., Nr, 4, poz. 28 ze zm.) oraz okresów przerw w  funkcjonowaniu zakładu Diety od Brokuła wywołanych np. okresem świąt bożego narodzenia lub wielkanocnych. o każdym okresie przerw wywołanych wspomnianymi okresami świątecznymi lub innymi okolicznościami, Diety od  Brokuła poinformują Klientów w formie wiadomości e-mail co najmniej na 4 dni przed tym okresem.
  6. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność prawną, korzystająca z oferty Diety od Brokuła lub zamierzająca z niej korzystać.
  7. Konto/Konto Klienta/Panel Klienta – indywidualnie przydzielony Klientowi dostęp do części zasobów Serwisu umożliwiający dokonanie zamówienia, jego modyfikację, a także kontakt z Diety od Brokuła.
  8. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin świadczenia usług przez Diety od Brokuła dostępny pod adresem: www.dietyodbrokula.pl.
  9. Serwis – oznacza serwis internetowy prowadzony przez Diety od Brokuła, dostępny pod adresem elektronicznym: www.dietyodbrokula.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie.
  10. Teren Dostawy – oznacza obszar administracyjny Warszawa, Łódź, Gdańsk (z wyłączeniem Wyspy Sobieszewskiej), Gdynia, Sopot, Rumia, Reda, Wejherowo, Kartuzy, Kościerzyna, Żukowo, Chwaszczyno, Tczew, Straszyn, Lębork, Pruszcz Gdański , Bydgoszcz, Toruń, Szczecin, Stargard, Koszalin, Ustka, Puck, Słupsk, Mrzezino, Żelistrzewo, Elbląg, Grudziądz , Ostróda, Olsztyn (z wyłączeniem Gutkowa), Olsztynek, Nidzica, Mława, Działdowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Zakroczym, Przasnysz, Ciechanów, Maków Mazowiecki, Włocławek, Płock, Kołobrzeg, Białogard, Starogard Gdański, Malbork, Poznań, Konin, Bytów, Chojnice, Katowice, Sochaczew, Inowrocław oraz inne miejscowości zaakceptowane przez Diety od Brokuła w trakcie przyjmowania zlecenia, na terenie których odbywa się dostawa Posiłków. Link do mapy: https://dietyodbrokula.pl/o-nas/.
  11. Umowa – umowa zawierana za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na odległość pomiędzy Klientem a Diety od Brokuła przedmiotem, której jest sprzedaż Posiłków.
  12. Posiłki/Diety – stanowiące ofertę Diety od Brokuła posiłki lub zestawy posiłków składające się na całościowe diety przeznaczone dla Klientów. Wśród możliwych do wybory diet są:

    SLIM:

    standard,wege, wege+fish, dieta o bardzo niskiej zawartości glutenu, dieta o bardzo niskiej zawartości laktozy, dieta o bardzo niskiej zawartości glutenu i laktozy, low IG, light, no fish

    SPORT:

    GAIN:

    HOME:

    OFFICE:

    KETO:

    keto, keto wege + fish, low carb

    1200 kcal 1200 kcal 1 posiłek Zdrowy obiadek Pakiet office wersja M/XL 1500 kcal
    1500 kcal 1500 kcal 2 posiłki Wege zdrowy obiadek Wege pakiet office wersja M/XL 2200 kcal
    2000 kcal 2000 kcal 3 posiłki Zdrowy obiadek + deser   3000 kcal
    2500 kcal 2500 kcal 4 posiłki Zdrowy obiadek + zupa    
      3000 kcal 5 posiłków Śniadanie – Obiad – Kolacja wersja M/XL    
      3500 kcal   Wege Śniadanie – Obiad – Kolacja wersja M/XL    
         

    Kuchnia polska S/ M/ XL

       

    Spółka oferuje także produkty w ramach Specjały Brokuła zdefiniowanego w § 1 ust. 14 Regulaminu. Jeśli w treści Regulaminu nie postanowiono inaczej regulacje dot. Posiłków stosuje się także do produktów Specjały Brokuła.

  13. Zamówienia – zamówienie obejmujące szczegóły nabycia przez Klienta Posiłków, złożone przez Klienta e-mailowo lub w Panelu Klienta, które jest równoznaczne z akceptacją poniższego Regulaminu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w § 7 Regulaminu.
  14. Specjały Brokuła – dodatkowe produkty oferowane przez Diety od Brokuła przeznaczona dla Klientów posiadających Konto w Serwisie i polegająca na dostarczeniu jednego lub kilku (w zależności od wyboru Klienta) środków spożywczych (np. kanapki, zupy, deseru).

2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady rejestracji w Serwisie, dokonywania zamówień oraz współpracy Klientów i Diety od Brokuła przy realizacji zamówień.
  2. Klient korzystający z oferty Diety od Brokuła zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu, a składając zamówienie dokonuje akceptacji jego treści.
  3. Klient może uzyskać dostęp do Regulaminu z poziomu swojego Konta w Serwisie, pobierając go z zasobów Serwisu pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu/ albo kierując wiadomość e-mail do Biura Obsługi Klienta Diety od Brokuła na adres e-mail: kontakt@dietyodbrokula.pl.
  4. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Diety od Brokuła danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Diety od Brokuła określone zostały w zakładce RODO – INFORMACJE, Serwisu www.dietyodbrokula.pl dostępnej pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/obowiazek-informacyjny-rodo/.

3 założenie konta w serwisie

  1. Założenie konta w Serwisie możliwe jest poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza udostępnionego w zakładce „Logowanie/Rejestracja” w Serwisie.
  2. Rejestrując się w Serwisie Klient zobowiązany jest do podania:
    1. imienia i nazwiska albo nazwy (w wypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność prawną),
    2. Adresu,
    3. adresu e-mail,
    4. numeru telefonu,
    5. siedziby, NIP oraz formy prowadzonej działalności gospodarczej, jeśli Konto służyć będzie realizacji zamówień związanych z prowadzoną działalnością.
  3. Rejestracji Klienta będącego osobą fizyczną może dokonywać wyłącznie dana osoba fizyczna lub jej pełnomocnik posiadający pełną zdolność do czynności prawnych oraz odpowiednie umocowanie do działania.
  4. Rejestracji Klienta będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność prawną, mogą dokonywać jej organy działający w granicach kompetencji wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz treści dokumentów założycielskich.

4 Korzystanie z serwisu

  1. Klient może posiadać tylko jedno Konto. w szczególnie uzasadnionych przypadkach administrator Serwisu może wyrazić zgodę na założenie większej liczby Kont.
  2. Dane wprowadzone do Serwisu są także danymi wykorzystywanymi w związku z realizacją Umowy. Jakakolwiek zmiana danych Klienta wymaga uprzedniego poinformowania Diety od Brokuła poprzez wprowadzenie nowych danych za pośrednictwem Serwisu.
  3. Niedozwolone jest jakiekolwiek udostępnianie danych umożliwiających uzyskanie dostępu do Konta Klienta. w sytuacji naruszenia zakazu wymienionego w zdaniu poprzednim Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie konsekwencje z tym związane.
  4. Diety od Brokuła zastrzega możliwość dokonywania weryfikacji nowo założonych Kont Klienta trwającej nie dłużej niż 48 (słownie: czterdzieści osiem) godzin. w razie przekazania danych nieprawdziwych, nieprecyzyjnych, niemożliwych do zweryfikowania lub w inny sposób stwarzających wątpliwości co do tożsamości Klienta, Diety od Brokuła przysługuje uprawnienie do usunięcia Konta.
  5. W przypadku stwierdzenia łamania przez Klienta zasad Regulaminu Diety od Brokuła przysługuje uprawnienie do zawieszenia Klientowi dostępu do Konta oraz wezwanie Klienta do zaniechania naruszeń. Brak reakcji ze strony Klienta, a zwłaszcza dalsze naruszenie Regulaminu skutkować będzie całkowitym zablokowaniem dostępu do Konta i usunięciem go.
  6. Klientowi przysługuje uprawnienie do żądania usunięcia przypisanego mu Konta. Dyspozycję usunięcia Konta należy kierować na adres e-mail Diety od Brokuła zamieszczony w Serwisie w zakładce „Kontakt”. Konto Klienta może zostać usunięte wyłącznie, gdy wszystkie zamówienia oraz reklamacje Klienta posiadają status "zakończone".

5 zamówienia Klientów posiadających Konta w Serwisie

  1. Klient posiadający prawidłowo utworzone Konto w Serwisie dokonuje zamówienia Diet, precyzując warunki realizacji zamówienia, w szczególności potwierdzając lub modyfikując Adres.
  2. Klient jest odpowiedzialny za poprawność i prawidłowość danych wprowadzonych do Panelu Klienta.
  3. W sytuacji błędnego wprowadzenia danych, o których mowa w §5 ust. 1 Regulaminu Klient powinien zgłosić taką okoliczność niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od chwili otrzymania wiadomości, o której mowa w §5 ust. 8 Regulaminu, w formie wiadomości e-mail skierowanej na adres kontakt@dietyodbrokula.pl. Tak wprowadzone modyfikacje, uzupełnienia lub poprawki obowiązywać będą począwszy od kolejnego pełnego tygodnia z zastrzeżeniem konieczności skierowania wiadomości nie później niż do piątku do godziny 18:00. w razie zgłoszenia zmiany z naruszeniem zapisów zdań poprzednich, wiadomość traktowana jest jako doręczona kolejnego Dnia roboczego. Diety od Brokuła nie odpowiada za skutki rozpoczęcia realizacji zamówienia przed zasygnalizowaniem błędu zgodnie z procedurą przedstawioną w zdaniu poprzednim. Diety od Brokuła zastrzega możliwość obciążenia Klienta dodatkową opłatą w sytuacji zgłoszenia omyłki, o której mowa w zdaniach poprzednich, po chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia.
  4. Prawidłowo złożone zamówienia będą realizowane w terminie 72 (słownie: siedemdziesięciu dwóch) godzin z uwzględnieniem godzin pracy Biura Obsługi Klienta, od momentu zaksięgowania pełnej płatności przez Diety od Brokuła.
  5. Realizacja dostaw Produktów przedstawia się następująco:

    1) przy wyborze przez Klienta płatności w formie przelewu tradycyjnego:

    Zaksięgowanie środków w: Najwcześniejsza możliwa Aktywacja:
    Poniedziałek do godziny 18:00 Czwartek
    Wtorek do godziny 18:00 Piątek
    Środa, czwartek i piątek do godziny 18:00 Poniedziałek
    Niedziela do godziny 16:00 Środa

    2) przy wyborze przez Klienta płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24:

    Zaksięgowanie środków w: Najwcześniejsza możliwa Aktywacja:
    Poniedziałek do godziny 08:00 Środa
    Wtorek do godziny 08:00 Czwartek
    Środa do godziny 08:00 Piątek
    Czwartek, piątek i sobota do godziny 08:00 Poniedziałek
    Niedziela do godziny 08:00 Wtorek
    Powyższe terminy mogą ulegać zmianom w okresach związanych z dniami ustawowo wolnymi, poza świętami wypadającymi w dni powszednie. w przypadku wprowadzenia dodatkowych ograniczeń zostaną one podane do informacji Klienta poprzez wiadomość e-mail z odpowiednim wyprzedzeniem.
  6. Diety od Brokuła nie przygotowuje diet indywidualnych i eliminacyjnych, w tym wyłączających potencjalne alergeny. Nieprzestrzeganie przez Klienta wszystkich zaleceń związanych z jego stanem zdrowia, alergiami lub innymi okolicznościami może mieć negatywny wpływ na zdrowie Klienta, za co Diety od Brokuła nie ponosi odpowiedzialności.
  7. Przed złożeniem zamówienia Klient jest zobowiązany poinformować Diety od Brokuła o wszelkich chorobach lub uczuleniach, jak również o jakichkolwiek innych okolicznościach mogących mieć wpływ na zdrowie Klienta lub jego samopoczucie, a w szczególności: chorobach istniejących oraz przebytych; nadciśnieniu tętniczym, chorobach serca; chorobach przewodu pokarmowego, cukrzycy; nietolerancji laktozy; a także zażywanych lekach mogących mieć wpływ na zdolność absorpcji składników odżywczych czy witamin, bądź zatrzymanie płynów w organizmie, bądź wpływających niekorzystnie na trawienie; w przypadku kobiet informacji o ciąży albo karmieniu piersią; pozostałych alergiach pokarmowych. Obowiązek przekazania informacji zgodnie z powyższym zapisem nie jest jednoznaczne z przygotowaniem przez Diety od Brokuła Produktów dedykowanych osobom borykającym się z jakimikolwiek schorzeniami, chorobami itp.
  8. Po złożeniu zamówienia online, Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany w Serwisie adres e-mail. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesłanego przez Diety od Brokuła potwierdzenia zamówienia pod względem poprawności tj. m.in.: rodzaj Diety, termin dostawy, Adres. Zgłoszenie nieprawidłowości w zakresie potwierdzenia zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od daty otrzymania tego potwierdzenia. po upływie tego terminu Klient nie ma prawa do późniejszych reklamacji związanych z poprawnością danych dot. zamówienia.
  9. Klient, który wybierze opcję płatności za pośrednictwem przelewu tradycyjnego zobowiązany jest do niezwłocznego przesłania na adres e-mail: e-mail: kontakt@dietyodbrokula.pl potwierdzenie dokonania płatności z widoczną datą dokonania płatności, kwotą oraz numerem rachunku bankowego odbiorcy.
  10. W przypadku dokonania przez Klienta odsprzedaży Posiłków lub przekazaniu ich osobom trzecim Diety od Brokuła nie ponosi odpowiedzialności za efekty diety lub innego rodzaju skutki związane ze spożyciem posiłków składających się na Diety.
  11. W przypadku nieodpowiedniego przechowywania posiłków przez Klienta, Diety od Brokuła nie ponosi odpowiedzialności za efekty diety oraz za przydatność do spożycia Posiłków.
  12. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z zawartością opakowania przed spożyciem jego zawartości w celu samodzielnego wyeliminowania składników, na które mógłby być uczulony. Diety od Brokuła nie ma możliwości wykluczenia poszczególnych produktów/ grup produktów/ alergenów na życzenie Klienta. Diety od Brokuła nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uczulenia.
  13. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania zobowiązany jest powstrzymać się od spożycia posiłku oraz natychmiast powiadomić o tym przypadku Diety od Brokuła, wysyłając formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie.

5a zamówienia Specjały Brokuła

  1. Postanowienia § 5 ust. 1-3, ust. 6-8 oraz ust. 10-13 Regulaminu stosuje się odpowiednio do Zamówień ze Specjałami Brokuła.
  2. Realizacja dostaw produktów ze Specjałami Brokuła odbywać się będzie zgodnie z następującym harmonogramem:
    Zaksięgowanie środków w: Najwcześniejsza możliwa Aktywacja:
    Poniedziałek do godziny 08:00 Środa
    Wtorek do godziny 08:00 Czwartek
    Środa do godziny 08:00 Piątek
    Czwartek, piątek i sobota do godziny 08:00 Poniedziałek
    Niedziela do godziny 08:00 Wtorek
    Powyższe terminy mogą ulegać zmianom w okresach związanych z dniami ustawowo wolnymi, poza świętami wypadającymi w dni powszednie. w przypadku wprowadzenia dodatkowych ograniczeń zostaną one podane do informacji Klienta poprzez wiadomość e-mail z odpowiednim wyprzedzeniem.
  3. Płatność w ramach korzystania ze Specjałów Brokuła odbywać się może wyłącznie za pośrednictwem operatora Przelewy24.

6 zamówienia Klientów niezarejestrowanych w Serwisie

  1. Klient, który nie założył Konta w Serwisie zawiera Umowę poprzez kontakt e-mailowy z pracownikiem Diety od Brokuła, podczas którego przekazane zostaną mu podstawowe informacje dotyczące Diet, ustalone warunki realizacji zamówienia, w tym płatność i terminy dostaw.
  2. Klient jest odpowiedzialny za poprawność i prawidłowość danych przekazanych Diety od Brokuła w trybie §6 ust. 1 Regulaminu.
  3. W sytuacji błędnego wprowadzenia danych, o których mowa w § 6 ust. 1 Regulaminu Klient powinien zgłosić taką okoliczność niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od chwili otrzymania wiadomości, o której mowa w § 6 ust. 9 Regulaminu, w formie wiadomości e-mail skierowanej adres kontakt@dietyodbrokula.pl. Tak wprowadzone modyfikacje, uzupełnienia lub poprawki obowiązywać będą począwszy od kolejnego pełnego tygodnia z zastrzeżeniem konieczności skierowania wiadomości nie później niż do piątku do godziny 18:00. w razie zgłoszenia zmiany z naruszeniem zapisów zdania poprzedniego, wiadomość traktowana jest jako doręczona kolejnego Dnia roboczego. Diety od Brokuła nie odpowiada za skutki rozpoczęcia realizacji zamówienia przed zasygnalizowaniem błędu zgodnie z procedurą przedstawioną w zdaniach poprzednich. Diety od Brokuła zastrzega możliwość obciążenia Klienta dodatkową opłatą w sytuacji zgłoszenia omyłki, o której mowa w zdaniach poprzednich, po chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia.
  4. Prawidłowo złożone zamówienia będą realizowane w terminie 72 (słownie: siedemdziesięciu dwóch) godzin z uwzględnieniem w godzin pracy Biura Obsługi Klienta, od momentu otrzymania potwierdzenia płatności przez Diety od Brokuła przesłanego przez Klienta w formie e-mail na adres kontakt@dietyodbrokula.pl.
  5. Realizacja dostaw Posiłków wygląda następująco:
    Wiadomość mailowa dosłana w: Najwcześniejsza możliwa Aktywacja:
    Poniedziałek do godziny 18:00 Czwartek
    Wtorek do godziny 18:00 Piątek
    Środa, czwartek i piątek do godziny 18:00 Poniedziałek
    Niedziela do godziny 16:00 Środa
    Powyższe terminy mogą ulegać zmianom w okresach związanych z dniami ustawowo wolnymi, poza świętami wypadającymi w dni powszednie. w przypadku wprowadzenia dodatkowych ograniczeń zostaną one podane do informacji Klienta poprzez wiadomość e-mail z odpowiednim wyprzedzeniem.
  6. Diety od Brokuła nie przygotowuje diet indywidualnych i eliminacyjnych, w tym wyłączających potencjalne alergeny. Nieprzestrzeganie przez Klienta wszystkich zaleceń związanych z jego stanem zdrowia, alergiami lub innymi okolicznościami może mieć negatywny wpływ na zdrowie Klienta, za co Diety od Brokuła nie ponosi odpowiedzialności.
  7. Przed złożeniem zamówienia Klient jest zobowiązany poinformować Diety od Brokuła o wszelkich chorobach lub uczuleniach, jak również o jakichkolwiek innych okolicznościach mogących mieć wpływ na zdrowie Klienta lub jego samopoczucie, a w szczególności: chorobach istniejących oraz przebytych; nadciśnieniu tętniczym, chorobach serca; chorobach przewodu pokarmowego, cukrzycy; nietolerancji laktozy; a także zażywanych lekach mogących mieć wpływ na zdolność absorpcji składników odżywczych czy witamin, bądź zatrzymanie płynów w organizmie, bądź wpływających niekorzystnie na trawienie; w przypadku kobiet informacji o ciąży albo karmieniu piersią; pozostałych alergiach pokarmowych. Obowiązek przekazania informacji zgodnie z powyższym zapisem nie jest jednoznaczne z przygotowaniem przez Diety od Brokuła Produktów dedykowanych osobom borykającym się z jakimikolwiek schorzeniami, chorobami itp.
  8. Diety od Brokuła zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku dokonania płatności w pełnej wysokości w terminie 3 (słownie: trzech) dni od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia, o którym mowa w § 6 ust. 9 Regulaminu lub podania niekompletnych danych.
  9. Po złożeniu zamówienia online, Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesłanego przez Diety od Brokuła potwierdzenia zamówienia pod względem poprawności tj. m. in.: rodzaj diety, termin dostawy, Adres.
  10. Po wysłaniu potwierdzenia wpłaty oraz kompletu informacji niezbędnych do dostawy Klient otrzymuje potwierdzenie aktywacji na podany adres mailowy. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia potwierdzenia pod względem poprawności.
  11. Zgłoszenie nieprawidłowości w adresie i danych osobowych powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od daty otrzymania potwierdzenia, o którym mowa w § 6 ust. 10 Regulaminu. po upływie tego terminu Klient nie ma prawa do późniejszych reklamacji związanych z poprawnością danych dot. zamówienia. Zgłoszenie braku realizacji dostawy wykonywanej przez Diety od Brokuła powinno nastąpić w przeciągu 24 h.
  12. Wraz z potwierdzeniem zapłaty w przypadku płatności na konto Diety od Brokuła Klient zobowiązany jest do przesłania danych teleadresowych zgodnych z wcześniej otrzymanym potwierdzeniem zamówienia, tj. adresu dostawy, w tym ulica, miejscowość, dzielnica i numer domu, kodu do domofonu oraz numeru telefonu, a także dodatkowych informacji dot. dowozu w celu ułatwienia dostawy Posiłków.
  13. W przypadku dokonania przez Klienta odsprzedaży Posiłków lub przekazaniu ich osobom trzecim Diety od Brokuła nie ponosi odpowiedzialności za efekty diety lub innego rodzaju skutki związane ze spożyciem Posiłków.
  14. W przypadku nieodpowiedniego przechowywania Posiłków przez Klienta, Diety od Brokuła nie ponosi odpowiedzialności za efekty diety oraz za jej przydatność do spożycia.
  15. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania zobowiązany jest powstrzymać się od spożycia posiłku oraz natychmiast powiadomić o tym przypadku Diety od Brokuła, wysyłając formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie.
  16. Niezależnie od warunków składania zamówień na podstawie § 5 i § 6 Regulaminu, pracownicy Diety od Brokuła pozostają do dyspozycji Klientów w dni powszednie od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) pod numerami telefonu oraz adresami e-mail umieszczonymi w Serwisie w zakładce „Kontakty”.

7 Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Posiłków zdefiniowanych w § 1 ust. 12 Regulaminu, dostarczanych w ramach następujących pakietów:

    SLIM:

    standard,wege, wege+fish, dieta o bardzo niskiej zawartości glutenu, dieta o bardzo niskiej zawartości laktozy, dieta o bardzo niskiej zawartości glutenu i laktozy, low IG, light, no fish

    SPORT:

     

    GAIN:

     

    HOME:

     

    OFFICE:

     

    KETO:

    keto, keto wege + fish, low carb

    1200 kcal 1200 kcal 1 posiłek Zdrowy obiadek Pakiet office wersja M/XL 1500 kcal
    1500 kcal 1500 kcal 2 posiłki Wege zdrowy obiadek Pakiet office wersja M/XL 2200 kcal
    2000 kcal 2000 kcal 3 posiłki Zdrowy obiadek + deser   3000 kcal
    2500 kcal 2500 kcal 4 posiłki Zdrowy obiadek + zupa    
      3000 kcal 5 posiłków Śniadanie – Obiad – Kolacja wersja M/XL    
     
    3500 kcal
      Wege Śniadanie – Obiad – Kolacja wersja M/XL    
         

    Kuchnia polska S/ M/ XL

       
  2. Każdy Posiłek jest osobno pakowany w atmosferze ochronnej w plastikowe opakowania, metodą zgrzewania termicznego przy pomocy maszyny zgrzewającej. Każdy Posiłek posiada etykietę z nazwą dania, informacją o kolejności spożywania, warunki przechowywania określające zalecana temperaturę oraz datą przydatności do spożycia. Nie stosujemy dodatkowych oznaczeń na życzenie Klienta w tym oznaczeń personalnych. Posiłki po dostarczeniu do czasu spożycia powinny być przechowywane w lodówce. Każdy zestaw jest spakowany w torbę nadającą się do recyklingu.
  3. Diety od Brokuła oferuje ponadto Klientom torby termiczne w zestawie z wkładami chłodzącymi, utrzymujące zalecaną temperaturę posilków w nich się znajdujących.Koszt jednej torby, mieszczącej w sobie 5 pudełek diety to 110 (słownie: sto dziesięć) złotych / torba. Kwota powyższa wpłacana jest na konto Diety od Brokuła.
  4. Diety od Brokuła informuje, iż dane dotyczące wartości odżywczych każdego z posiłków mogą odbiegać od rzeczywistych w zakresie do 5 (słownie: pięciu) punktów procentowych w skali jednego tygodnia.

8 Warunki dostawy

  1. Na Terenie Dostawy Posiłki dostarczane są przez Diety od Brokuła za pomocą własnych dostawców lub przy wykorzystaniu podmiotów trzecich.
  2. Koszt dostawy wynosi 6 (słownie: sześć) złotych dziennie. Koszt dowozu liczony jest od adresu dostawy, nie od ilości dostarczonych diet lub produktów ze Specjały Brokuła.
  3. Skorzystanie ze wspólnego kosztu dowozu kilku diet lub innych produktów pod wskazany adres wymaga złożenia zamówienia przez jednego Klienta przy założeniu rozpoczęcia i zakończenia diet w tym samym terminie.
  4. Diety od Brokuła oferuje możliwość realizacji dostawy Posiłków poza Terenem Dostawy po uprzednim uzgodnieniu miejsca dostawy z Biurem Obsługi Klienta. w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt pod numerem 58 727 22 22 lub drogą mailową e-mail: kontakt@dietyodbrokula.pl
  5. W przypadku realizacji dowozu poza Teren Dostawy Diety od Brokuła pobierać będą opłatę w kwocie indywidualnie określonej i uzgodnionej z Klientem.
  6. Dostawa Diet lub innych produktów przeznaczonych na dni od poniedziałku do piątku odbywa się w godzinach nocnych począwszy od dnia poprzedzającego dzień przeznaczenia diety. Realizacja zamówienia na terenie dostaw odbywa się między 17:00 a 7:00. 
  7. Diety od Brokuła zastrzega, iż w szczególnie uzasadnionych przypadkach niezależnych od Spółki możliwym jest realizacja dostawy w godzinach innych wskazane w § 8 ust. 6 Regulaminu bez podania przyczyny i powstania po stronie Klienta uprawnień do formułowania roszczeń.
  8. Brak odbioru dostarczonej Diety lub innego produktu przez Klienta bądź niemożność ich dostarczenia przez dostawcę pod wskazany adres w przypadku np.: braku podania kodu do domofonu czy też klucza do klatki schodowej, nie uprawnia Klienta do żądania zwrotu środków lub formułowania innych roszczeń.
  9. Z przyczyn logistycznych Klient nie ma możliwości wyboru konkretnej godziny dostawy.
  10. Dostawa odbywa się w sposób bezkontaktowy, kierowca pozostawia Posiłki we wskazanym przez Klienta miejscu. Dostawca nie ma obowiązku informowania Klienta o dokonanej dostawie. Diety od Brokuła nie odpowiada za brak możliwości dostarczenia posiłków we wskazane miejsce z przyczyn niezależnych od Spółki (np.: zepsuty domofon, brak kontaktu z Klientem, brak możliwości dojazdu).
  11. Diety oferowane są w pakietach przeznaczonych na Dni robocze – od poniedziałku do piątku, w związku z powyższym Diety od Brokuła nie mają możliwości dostarczać Diet lub innych produktów przeznaczonych na sobotę, niedzielę lub inny dzień wolny od pracy. Istnieje możliwość zamówienia Posiłku lub innego produktu z przeznaczeniem na jeden dzień wolny (np. na sobotę), która zostanie dostarczane razem z Dietą piątkową. Tak dostarczony produkt dodatkowy będzie powielonym zestawem z dnia powszedniego. Informację o chęci skorzystania z takiej opcji należy podać podczas składania zamówienia. w przypadku zamówienia Diet wraz z piątkową dostawą na weekendy, koszty dowozu zostaną pomniejszone o dni w których odbędzie się powielona dostawa.
  12. Diety od Brokuła zastrzegają, iż istnieje możliwość braku zrealizowania dostawy Diety lub innego produktu z przyczyn niezależnych od Spółki np.: brak możliwości przejazdu z uwagi na stan techniczny drogi, blokadę przejazdu itp. w tego typu sytuacji Diety od Brokuła poinformują Klienta o zaistnieniu danej okoliczności.

9 Cena i metody płatności

  1. Szczegółowy cennik Usług zamieszczony jest w Serwisie w zakładce ,,Cennik'' i obowiązuje dla wszystkich zamówień, bez względu na sposób ich złożenia.
  2. Wszystkie ceny podane przez Diety od Brokuła wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto uwzględniającymi podatek od towarów i usług (VAT).
  3. Wszelkie opłaty zamówień następować powinny w formie bezgotówkowej, przelewem na rachunek bankowy Diety od Brokuła o numerze: 58 1600 1462 1892 9416 8000 0001 lub poprzez system Przelewy24.
  4. Płatności na rzecz Diety od Brokuła następują przed rozpoczęciem dostaw Posiłków. Przed dokonaniem płatności lub przy składaniu zamówienia Klient zobligowany jest do określenia czy dokonuje zakupu jako konsument czy jako podmiot prowadzący działalność gospodarczą. w razie nabycia w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i chęci uzyskania dokumentu Faktura VAT Klient winien jest wskazać pełne dane przedsiębiorstwa, w tym: NIP, nazwa, adres.

10 Zmiana zamówienia poza Serwisem

  1. Zapisy § 10 Regulaminy dotyczą czynności zmian zamówień za pośrednictwem kontaktu drogą e-mail z Diety od Brokuła bez korzystania z funkcjonalności Serwisu.
  2. Zawieszenie dostarczania danej diety, następuje tylko drogą elektroniczną poprzez wiadomość e-mail skierowaną na adres: kontakt@dietyodbrokula.pl, co najmniej na trzy Dni robocze przed dostawą zamówienia. Oświadczenie w przedmiocie zawieszenia dostawy należy kierować do godziny 18:00, z podaniem daty zawieszenia oraz daty wznowienia dostaw Diety. w przeciwnym wypadku Diety od Brokuła dostarczać będą diety zgodnie z dotychczasowym harmonogramem na koszt i ryzyko Klienta.
  3. Czas trwania pakietu zostaje przedłużony o ilość dni zawieszenia, zgodnie z § 10 ust. 1 Regulaminu. Nie jest wymagane podanie terminu wykorzystania wstrzymanych dni obowiązywania pakietu. w przypadku chęci wznowienia należy przekazać stosowną informację w formie wiadomości e-mail skierowanej na adres kontakt@dietyodbrokula.pl, na trzy Dni robocze przed planowaną datą kontynuacji. Okres zawieszenia dostarczania Diety może wynieść maksymalnie 3 (słownie: trzy) miesiące. w razie upływie wskazanego 3-miesięcznego okresu i braku wznowienia dostarczania Diety przez Klienta – zamówienie uznaje się za anulowane w trybie § 10 ust. 4 Regulaminu.
  4. Anulowanie zamówienia jest możliwe na trzy Dni robocze przed faktyczną datą dostawy Diety wysyłając formularz rezygnacji dostępny w Serwisie, pod rygorem nieważności. w sytuacji anulowania zamówienia zgodnie ze zdaniem poprzednim Spółce przysługiwać będzie roszczenie o zwrot wydatków poniesionych w celu należytego wykonania zamówienia oraz ewentualnych poniesionych szkód.
  5. Zmianę Adresu dostawy, należy zgłosić mailowo na adres kontakt@dietyodbrokula.pl do godz. 18:00 w piątek. Nie ma możliwości dokonania jednorazowej zmiany adresu na konkretny dzień. Wszelkie zmiany w adresach dostawy realizowane są minimum na 5 dni, rozpoczynając od poniedziałku. o każdorazowej zmianie Adresu Klient zobowiązany jest poinformować Diety od Brokuła drogą mailową.
  6. Istnieje możliwość zmiany danego rodzaju Diety na dowolną inną Dietę dostępną w ofercie Diety od Brokuła. Należność za Zamówienie zostanie rozliczona według obowiązującego cennika. Informację o chęci wprowadzenia zmian należy, dosłać z trzydniowym wyprzedzeniem.
  7. Klient może w każdym momencie zrezygnować z Zamówienia z zastrzeżeniem pozostałych zapisów Regulaminu. w tym celu należy wypełnić formularz rezygnacji i wysłać na adres kontakt@dietyodbrokula.pl. zachowanie formy wskazanej w zdaniu poprzednim zastrzeżono pod rygorem nieważności.
  8. W przypadku rezygnacji z dostaw Diety po potwierdzeniu jej aktywacji Spółce przysługiwać będzie roszczenie o zwrot wydatków poniesionych w celu należytego wykonania zamówienia oraz ewentualnych poniesionych szkód.
  9. Jeżeli Diety od Brokuła nie dowożą diet do wybranej miejscowości nastąpi zwrot należności. w celu uzyskania zwrotu pieniędzy należy wypełnić formularz zwrotu i odesłać na podany adres email. Zwroty realizowane są w ciągu 10 dni roboczych:
    1. na rachunek bankowy, wskazany na formularzu zwrotu wypełnionym przez Klienta – w sytuacji, gdy Klient dokonywał płatności w formie przelewu tradycyjnego;
    2. za pośrednictwem systemu Przelewy24 – w sytuacji, gdy Klient dokonywał płatności w tej formie.
  10. Wszelkie zmiany w Zamówieniu są potwierdzane drogą mailową, poprzez podsumowanie dokonanych zmian.
  11. Jakiekolwiek zmiany, w tym rezygnacja z Zamówienia wymagają form szczególnych zastrzeżonych w treści Regulaminu, pod rygorem nieważności.
  12. 12. Jeśli w efekcie zmiany zamówienia dojdzie do sytuacji, w której:
    1. Klient uiścił na rzecz Diety od Brokuła wynagrodzenie w kwocie wyższej niż należna (nadpłata) – zwrot odpowiedniej ilości środków pieniężnych nastąpi wyłącznie w formie punktów/brokułów, o których mowa w § 12 Regulaminu;
    2. Klient uiścił na rzecz Diety od Brokuła wynagrodzenie w kwocie niższej niż należna (niedopłata) – zobowiązany będzie do uregulowania brakującej części wynagrodzenia należnego Spółce – z zastrzeżeniem rozpoczęcia realizacji zmodyfikowanego zamówienia dopiero po zaksięgowaniu środków. w razie braku uiszczenia należności wskazanej powyżej – Diety od Brokuła uprawnione będą do dokonania potrącenia przysługującej jej wierzytelności z wierzytelnością Klienta z tytułu zgromadzonych punktów programu lojalnościowego (tzw. brokułów).
  13. Klientowi przysługuje uprawnienie do dokonywania maksymalnie 2 (słownie: dwóch) zmian w obrębie zamówienia przypadających na okres 20 (słownie: dwudziestu) dni roboczych realizacji zamówienia.

10a Zmiana zamówienia za pośrednictwem Serwisu

  1. Klientowi zarejestrowanemu w Serwisie przysługuje uprawnienie do wprowadzenia zmian w zakresie realizowanego zamówienia, w tym poprzez jego zawieszenie, za pośrednictwem udostępnionej funkcjonalności w Serwisie. Harmonogram wejścia w życie wprowadzonych modyfikacji przedstawia się następująco:
    Wprowadzenie danych w Serwisie w: Pierwszy dzień obowiązywania zmiany:
    Poniedziałek do godziny 08:00 Środa
    Wtorek do godziny 08:00 Czwartek
    Środa do godziny 08:00 Piątek
    Czwartek, piątek i sobota do godziny 08:00 Poniedziałek
    Niedziela do godziny 08:00 Wtorek
  2. Czas trwania pakietu zostaje przedłużony o ilość dni zawieszenia, zgodnie z § 10a ust. 1 Regulaminu. Nie jest wymagane podanie terminu wykorzystania wstrzymanych dni obowiązywania pakietu. w przypadku chęci wznowienia należy przekazać stosowną informację za pośrednictwem Serwisu, wznowienie obowiązywać będzie na zasadach analogicznych z harmonogramem wskazanym w § 10a ust. 1 Regulaminu. Okres zawieszenia dostarczania Diety może wynieść maksymalnie 3 (słownie: trzy) miesiące. w razie upływie wskazanego 3-miesięcznego okresu i braku wznowienia dostarczania Diety przez Klienta – zamówienie uznaje się za anulowane w trybie § 10a ust. 3 Regulaminu.
  3. Anulowanie zamówienia jest możliwe na trzy Dni robocze przed faktyczną datą dostawy Diety za pośrednictwem udostępnionej funkcjonalności w Serwisie, pod rygorem nieważności w sytuacji anulowania zamówienia zgodnie ze zdaniem poprzednim Spółce przysługiwać będzie roszczenie o zwrot wydatków poniesionych w celu należytego wykonania zamówienia oraz ewentualnych poniesionych szkód.
  4. Klient nie ma możliwości dokonania jednorazowej zmiany adresu na konkretny dzień.
  5. Istnieje możliwość zmiany danego rodzaju Diety na dowolną inną Dietę dostępną w ofercie Diety od Brokuła. Należność za dietę zostanie rozliczona według obowiązującego cennika.
  6. Klient może w każdym momencie zrezygnować z Zamówienia z zastrzeżeniem pozostałych zapisów Regulaminu.
  7. W przypadku rezygnacji z diety po potwierdzeniu jej aktywacji, Spółce przysługiwać będzie roszczenie o zwrot wydatków poniesionych w celu należytego wykonania zamówienia oraz ewentualnych poniesionych szkód.
  8. Zwrot należności nastąpi jeżeli Diety od Brokuła nie dowożą Diet do wybranej miejscowości. w celu uzyskania zwrotu pieniędzy należy wypełnić formularz zwrotu i odesłać na podany adres email. Zwroty realizowane są w ciągu 10 dni roboczych:
    1. na rachunek bankowy, wskazany na formularzu zwrotu wypełnionym przez Klienta – w sytuacji, gdy Klient dokonywał płatności w formie przelewu tradycyjnego;
    2. za pośrednictwem systemy Przelewy24 – w sytuacji, gdy Klient dokonywał płatności w tej formie.
  9. Wszelkie zmiany w zamówieniu są potwierdzane drogą mailową, poprzez podsumowanie dokonanych zmian.
  10. Jeśli w efekcie zmiany zamówienia dojdzie do sytuacji, w której:
    1. Klient uiścił na rzecz Diety od Brokuła wynagrodzenie w kwocie wyższej niż należna (nadpłata) – zwrot odpowiedniej ilości środków pieniężnych nastąpi wyłącznie w formie punktów/brokułów, o których mowa w § 12 Regulaminu;
    2. Klient uiścił na rzecz Diety od Brokuła wynagrodzenie w kwocie niższej niż należna (niedopłata) – zobowiązany będzie do uregulowania brakującej części wynagrodzenia należnego Spółce – z zastrzeżeniem rozpoczęcia realizacji zmodyfikowanego zamówienia dopiero po zaksięgowaniu środków. w razie braku uiszczenia należności wskazanej powyżej – Diety od Brokuła uprawnione będą do dokonania potrącenia przysługującej jej wierzytelności z wierzytelnością Klienta z tytułu zgromadzonych punktów programu lojalnościowego (tzw. brokułów).
  11. Klientowi przysługuje uprawnienie do dokonywania maksymalnie 2 (słownie: dwóch) zmian w obrębie zamówienia przypadających na okres 20 (słownie: dwudziestu) dni roboczych realizacji zamówienia.

11 Postępowanie reklamacyjne

  1. Klientowi przysługuje uprawnienie do zgłoszenia reklamacji dotyczącej wad lub usterek w zakresie funkcjonowania Serwisu, a także realizacji złożonego zamówienia, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego zamieszczonego w Serwisie w zakładce „Reklamacje” albo poprzez skierowanie pisemnej reklamacji na adres siedziby Diety od Brokuła, sporządzonej według wzorów zamieszczonych w Serwisie w zakładce „Reklamacje”.
  2. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne powinny zawierać co najmniej:
    1. dane pozwalające zidentyfikować Użytkownika (np. firmę, NIP, imię i nazwisko, numer rachunku bankowego oraz nazwę Banku),
    2. dane kontaktowe (np. nr telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny),
    3. nr transakcji/zamówienia, co do którego zgłoszono reklamację, jeśli taki numer został nadany,
    4. datę dostawy,
    5. opis zastrzeżeń co do funkcjonowania Serwisu lub realizacji zamówienia,
    6. dokumentację fotograficzną ukazującą zgłoszone zastrzeżenia.
  3. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 (słownie: czternaście) Dni roboczych od dnia doręczenia do Diety od Brokuła reklamacji sporządzonej zgodnie z postanowieniami § 11 Regulaminu.
  4. Wszelkie reklamacje należy składać niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od wystąpienia okoliczności wskazujących na niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z Umowy. Konieczne jest załączenie dokumentacji fotograficznej obrazującej zastrzeżenia.

12 Program lojalnościowy

  1. Diety od Brokuła wprowadzają program lojalnościowy przeznaczony dla Klientów posiadających Konto w Serwisie (Panel Klienta) – dalej zwany: „Programem Lojalnościowym”.
  2. Program Lojalnościowy opiera się na sprzedaży premiowej, w ramach której Klientom przyznawane są punkty za określone działania w Panelu Klienta.
  3. Z chwilą założenia Konta Klient staje się uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
  4. Uczestnik Programu Lojalnościowego otrzymuje punkty według poniższego schematu:
    1. dopisanie się do newslettera = 10 punktów,
    2. przedłużenie diety na min. 20 dni = 10 punktów za każdą dietę,
    3. zamówienie pierwszej diety min. 20-dniowej za pomocą dedykowanego linku = 10 punktów za każdą dietę,
    4. wykorzystanie dedykowanego linku przez nowego Klienta = 20 punktów dla osoby polecającej za każdą dietę zakupioną przy użyciu linku,
    5. przyznanie oceny wszystkim posiłkom składającym się na dzienną dietę = 1 punkt.
  5. Punkty naliczane są od razu po spełnieniu określonych wyżej warunków i przeliczane są wg. reguły 1 punkt = 1 brokuł = 1 PLN.
  6. Diety od Brokuła mogą zwiększyć lub zmniejszyć ilość punktów otrzymywaną za zakup określonych produktów.
  7. Punkty uzyskane w ramach Programu Lojalnościowego Klient może wykorzystać przy kolejnych zamówieniach realizowanych przez Panel Klienta, z zastrzeżeniem, że minimalne zamówienie winno obejmować pakiet 20 dni, wymieniając je jednorazowo na rabaty w proporcji 1 punkt – 1 PLN. Wartość rabatu udzielonego poprzez wykorzystanie punktów Programu Lojalnościowego może wynieść maksymalnie 99% zamówienia.
  8. Klient może sprawdzić stan uzyskanych punktów poprzez Panel Klienta.
  9. Punkty można wykorzystywać jedynie na rabaty w Panelu Klienta, nie można wymieniać ich na gotówkę ani na vouchery.
  10. Niewykorzystane punkty pozostają na Koncie Klienta z możliwością wykorzystania przy kolejnym zamówieniu z zastrzeżeniem, iż punktu zgromadzone na Koncie Klienta pozostają aktywne przez okres maksymalnie 6 (słownie: sześciu) miesięcy od dnia ich pozyskania, po tym okresie zgromadzone punkty zostają anulowane.
  11. W przypadku wykrycia nadużycia lub naruszenia zasad Programu Lojalnościowego przez Klienta, Diety od Brokuła mają prawo zablokować zgromadzone przez Klienta punkty.
  12. Uzyskanie punktów, o których mowa w § 12 ust. 4 pkt 6) Regulaminu wymaga od Klienta zalogowania się do Panelu Klienta i poprzez zakładkę „Oceń dietę ” przyznanie oceny (w formie gwiazdek) wszystkim posiłkom składającym się na dietę konkretnego dnia oraz udzielenie opinii składającej się z minimum 20 znaków. Możliwość przyznania oceny stanowi funkcjonalność odnoszącą się do czasu rzeczywistego i dotyczy wyłącznie posiłków składających się na dietę dzienną dostarczoną w dacie udzielania oceny. Nie istnieje możliwość przyznania oceny diecie dostarczonej w dniach poprzedzających.
  13. Niedopuszczalnym jest wykorzystywanie punktów lojalnościowych zgromadzonych w trybie zapisów § 12 Regulaminu w celach sprzecznych z ich przeznaczeniem, w tym w ramach działalności zarobkowej, składania ofert odsprzedaży lub wykorzystania punktów celem obniżenia ceny Posiłków przeznaczonych dla innej osoby niż ich właściciel.
  14. Wykluczonym jest pozyskiwanie przez Klienta punktów lojalnościowych zgodnie z § 12 ust. 4 pkt 5) Regulaminu poprzez publikowanie dedykowanego linku w sieci Internet, poprzez platformy społecznościowe lub w innego rodzaju środkach masowego przekazu. Wykorzystanie dedykowanego linku w sposób opisany w zdaniu poprzednim lub w inny sposób sprzeczny z warunkami Programu Lojalnościowego i Regulaminu skutkować może zablokowaniem i anulowaniem zebranych punktów.

13 Promocje

  1. Promocje przygotowywane przez Diety od Brokuła nie łączą się.
  2. Promocje naliczane są od ceny diety i nie uwzględniają kosztów dowozu.
  3. Diety od Brokuła honorują Kartę Dużej Rodziny. zakres uprawnień z tego tytułu obejmuje 10% (słownie: dziesięć procent) zniżki dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny na całą ofertę diet przy zamówieniu minimum 3 pakietów jednocześnie, trwających równolegle. Zniżka nie łączy się z innymi promocjami. Dieta domówiona w trakcie trwania pakietów z naliczoną zniżką, nie podlega rabatowi.
  4. Kody rabatowe dostępne u osób promujących Diety od Brokuła są kodami obowiązującymi na pierwsze zamówienie. Rabat naliczany jest od ceny diety.
  5. Regulaminy odrębnych programów promocyjnych lub konkursów udostępniane będą w Serwisie oraz w mediach społecznościowych prowadzonych dla Diety od Brokuła przy wprowadzaniu danego programu.

14 Odstąpienie od Umowy przez Konsumenta

  1. Uwzględniając przedmiot Umowy mający charakter przedmiotu świadczenia ulegającego szybkiemu zepsuciu lub mającego krótki termin przydatności do użycia, a także faktem, iż częścią świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, stosownie do brzmienia przepisów art. 38 pkt 4, 5 i 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.), Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy jako zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

15 Pozostałe uzgodnienia

  1. W celu skorzystania z cennika, oferty, formularza zamówień, regulaminu, dostępnych za pośrednictwem Serwisu niezbędne jest: urządzenie z dostępem do sieci internetowej oraz przeglądarką internetową (Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Mozilla) oraz aktywne konto poczty elektronicznej i numer telefonu nieprzypisanego wcześniej do innego Klienta Diety od Brokuła.
  2. Klient akceptuje okoliczność nagrywania rozmów telefonicznych wykonywanych za pośrednictwem aparatów telefonicznych Diety od Brokuła. Rejestracja rozmów służy wyłącznie podwyższaniu kwalifikacji pracowników i współpracowników Diety od Brokuła, a także rozpatrywaniu reklamacji oraz realizacji zamówień zgodnie z przepisami art. 14 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.).