Skip to content

Nowy Brokułowy Panel Klienta! Zarejestruj się już teraz i zarządzaj swoją dietą jak chcesz!

Sport

30,00 zł
Wybierz pierwszy dzień

Koszt zamówienia**

* Dieta na sobotę jest dostarczana razem z dietą piątkową. Jest to zdublowana dostawa tego samego pakietu.

** Koszt zamówienia nie uwzględnia kosztów dostawy. Do pakietów należy doliczyć koszt dowozu w wysokości 6 zł/ dzień. W przypadku zamówienia kilku diet pod jeden adres, koszt dowozu liczymy jednorazowo. Cena zestawu próbnego (1-dniowego) zawiera już koszt dowozu.

Wylewasz siódme poty na siłowni? Kształtujesz swoją sylwetkę, kondycję lub wytrzymałość? A może ciężko pracujesz? Zapewne wiesz, jak ważna dla Ciebie jest odpowiednio zbilansowana dieta. Właśnie z myślą o Tobie powstała dieta SPORT. Jest ona odpowiednia zarówno dla kobiet jak i mężczyzn aktywnych fizycznie, osób dążących do utraty zbędnych kilogramów, chcących nabrać czystej masy mięśniowej oraz wszystkich mających zwiększone zapotrzebowanie energetyczne. Znajdziesz w niej więcej białka pochodzenia zwierzęcego, dzięki któremu przyspieszysz proces regeneracji organizmu i odbudowę mięśni. Dieta Sport składa się z 5 posiłków: śniadanie, II śniadanie, posiłek przedtreningowy, posiłek potreningowy, kolacja.

Dieta 1200/1500 kcal

Dieta 1200/1500 KCAL

Stworzona po to, aby odchudzić najbardziej oporne przypadki bez ryzyka wystąpienia efektu jojo. Pozwala na utrzymanie wagi osób, których aktywność fizyczna jest umiarkowana, oraz ich waga wyjściowa jest nieduża. Dedykowana jest osobom cierpiącym z powodu zatrzymywania wody w organizmie, chcącym obniżyć ciśnienie oraz poziom cukru we krwi. Założeniem diety jest przyśpieszenie przemiany materii przy jednoczesnym zachowaniu alkalizacji organizmu i zaopatrzeniem go w ważne pierwiastki.

Dieta 2000 kcal

Dieta 2000/2500/3000/3500 KCAL

Diety o podwyższonej kaloryczności polecamy osobom intensywnie trenującym lub schodzącym z dużej wagi podczas redukcji, oraz tym z niedoborem masy ciała chcącym zdrowo przybrać na wadze. Odpowiednia nadwyżka kalorii niezbędna jest również w diecie osób z rozmaitymi schorzeniami, u których często pojawia się problem niedożywienia.

Jest to dieta wysokobiałkowa i wysokowęglowodanowa. Świetnie uzupełnia ubytki witamin oraz mikro- i makroelementów, które tracimy podczas intensywnych treningów, w trakcie chorób, czy innych wyczerpujących aktywności.

Posiłek gain

Dieta Gain

,,Jak nie zbudujesz domu bez cegieł, tak nie zbudujesz masy bez nadwyżki kalorycznej’’

Dieta polecana szczególnie osobom ćwiczącym na siłowni, uprawiającym sporty walki czy sporty siłowe. Dostarcza organizmowi dużą porcję energii, dzięki czemu możliwe jest przeprowadzenie treningu o większej intensywności oraz z użyciem większego obciążenia. Znacznie przyspiesza wzrost mięśni bez zbędnego przyrostu tkanki tłuszczowej. Pomaga w regeneracji mięśni po treningu oraz ich odbudowie.

Posiłki są komponowane tylko i wyłącznie wg następującego schematu:

  • ok 30 g białka pochodzenia zwierzęcego,
  • ok 60 g węglowodanów o niskim i średnim indeksie glikemicznym
  • porcja warzyw do odkwaszenia.

Posiłki w diecie sportowca zawierające pełnowartościowe białko powinny pojawiać się przynajmniej 3 razy dziennie i powinny być rozłożone równomiernie w ciągu dnia. To Ty decydujesz ile takich pudełek dostaniesz!

*** - Pojedyncza tacka ma ok. 600-700 kcal w zależności od użytych składników. Codziennie w pakiecie znajdują się dwa rodzaje dań