Skip to content

Nowy Brokułowy Panel Klienta! Zarejestruj się już teraz i zarządzaj swoją dietą jak chcesz!

Przewozimy chłodniami. Dowiedz się więcej na naszym kanale YouTube

Sport

30,00 zł
Najszybszy możliwy termin aktywacji będzie uwzględniony dokonując płatności przez Przelewy24 Wybierz pierwszy dzień

Koszt zamówienia**

* Dieta na sobotę jest dostarczana razem z dietą piątkową. Jest to zdublowana dostawa tego samego pakietu. W przypadku pakietu 5-dniowego, jeśli dieta ma rozpocząć się od poniedziałku i trwać do soboty należy wybrać 6 dni z sobotą.

** Koszt zamówienia nie uwzględnia kosztów dostawy. Do pakietów należy doliczyć koszt dowozu w wysokości 6 zł/ dzień. W przypadku zamówienia kilku diet pod jeden adres, koszt dowozu liczymy jednorazowo. Cena zestawu próbnego (1-dniowego) zawiera już koszt dowozu.

Wylewasz siódme poty na siłowni? Kształtujesz swoją sylwetkę, kondycję lub wytrzymałość? Chcesz schudnąć, ale boisz się, że na diecie redukcyjnej nie będziesz czuć sytości? A może ciężko pracujesz? Właśnie z myślą o Tobie powstała dieta SPORT. To zbilansowana dieta o zwiększonej zawartości białka. Jest ona odpowiednia dla osób aktywnych fizycznie, także tych dążących do wzrostu masy mięśniowej. Większa ilość białka pochodzenia zwierzęcego wpłynie pozytywnie na regenerację oraz odbudowę mięśni. Dieta Sport o wyższej kaloryczności pokryje Twoje zwiększone zapotrzebowanie energetyczne, a jeśli potrzebujesz kaloryczności na redukcję, odpowiednia ilość białka zwiększy poczucie sytości. Dieta Sport składa się z 5 posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad (posiłek przedtreningowy), podwieczorek (posiłek potreningowy) i kolacja. Dostępna w wariantach: 1200, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500 kcal.

Dieta 1200/1500 kcal

Dieta 1200/1500 KCAL

Stworzona dla osób, które potrzebują takiej kaloryczności, aby zredukować masę ciała lub ich zapotrzebowanie kaloryczne jest niskie ze względu na ich niski wzrost, wagę oraz małą aktywność fizyczną.

Dieta 2000 kcal

Dieta 2000/2500/3000/3500 KCAL

Diety o wyższych kalorycznościach polecamy osobom o średniej / wysokiej aktywności fizycznej, które chcą schudnąć, utrzymać aktualną masę ciała lub nabrać masy mięśniowej (w zależności od konkretnej wartości energii). Odpowiednia nadwyżka energii niezbędna jest również w przypadku, gdzie chcemy zdrowo przytyć.

Posiłek gain

Dieta Gain

"Jak nie zbudujesz domu bez cegieł, tak nie zbudujesz masy bez nadwyżki kalorycznej"

Posiłki polecane szczególnie osobom aktywnym fizycznie np. uprawiającym sporty walki czy sporty siłowe jako uzupełnienie swojej diety. Dostarczają organizmowi dużą porcję energii, dzięki czemu pokrywają zwiększone zapotrzebowanie związane z treningami o dużej intensywności lub z użyciem obciążenia. Wspomagają regenerację oraz odbudowę mięśni.

Posiłki są komponowane wg następującego schematu:

  • ok. 30 g białka pochodzenia zwierzęcego (40-50 g białka ogółem)
  • ok. 60 g węglowodanów
  • porcja warzyw

Posiłki w diecie sportowca zawierające pełnowartościowe białko powinny pojawiać się przynajmniej 3 razy dziennie i być rozłożone równomiernie w ciągu dnia. To Ty decydujesz ile takich pudełek dostaniesz!

*** - Pojedyncza tacka ma ok. 600-700 kcal w zależności od użytych składników. Codziennie w pakiecie znajdują się dwa rodzaje dań. .