Regulamin VOUCHER

1 Definicje

  1. VOUCHER - rodzaj dokumentu o określonej wartości kwotowej uprawniający Posiadacza do otrzymania towarów Diety od Brokuła, na zasadach określonych przez Diety od Brokuła w Regulaminie oraz treści Vouchera.
  2. Diety od Brokuła/Spółka – Diety od Brokuła Torłop Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000854068, posiadająca NIP: 527-293-32-40.
  3. Posiadacz - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność prawną, realizująca VOUCHER.
  4. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin, określający zasady sposobu korzystania z VOUCHER na towary oferowane przez Diety od Brokuła.
  5. Regulamin Serwisu – oznacza regulamin świadczenia usług przez Diety od Brokuła dostępny pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu.
  6. Serwis – oznacza serwis internetowy prowadzony przez Diety od Brokuła, dostępny pod adresem elektronicznym: www.dietyodbrokula.pl.

2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady i sposób korzystania z VOUCHERÓW.
  2. Wystawcą VOUCHERA jest Diety od Brokuła.
  3. Kontakt ze Wystawcą odbywa się za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: [email protected].
  4. VOUCHERY mogą zostać wykorzystane jedynie w celach zamówienia posiłków lub zestawów posiłków, stanowiących ofertę Diety od Brokuła, składających się na całościowe diety przeznaczone dla Posiadaczy w zakresie Gotowych zestawów lub Z wyborem menu. W przypadku zamówienia Diety Z wyborem menu Posiadacz może dokonywać dziennego wyboru: 1 sztuki: śniadania, obiadu, przekąski oraz lunchu.
  5. VOUCHER nie podlega wymianie na środki pieniężne (w całości lub w części).
  6. VOUCHERA nie można odsprzedawać osobom trzecim pod rygorem utraty przez niego ważności.
  7. Każdy VOUCHER posiada swój indywidualny numer.

3 Realizacja VOUCHERA

  1. Posiadacz VOUCHERA może go wykorzystać wyłącznie poprzez skierowanie wiadomości e-mail na adres [email protected], w której przekazuje:
    • zdjęcie lub skan VOUCHERA z wypełnionym imieniem i nazwiskiem jego posiadacza;
    • imię, nazwisko;
    • numer telefonu do kontaktu,
    • adres dostawy posiłków;
    • rodzaj diety (ilość i rodzaje posiłków, kaloryczność oraz rozmiar).
  2. W odpowiedzi na powyższą wiadomość Posiadacz otrzymuje potwierdzenie aktywacji zamówienia.
  3. Złożenie zamówienia przez Posiadacza drogą mailową jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Serwisu. Wszelkie zamówienia oraz zmiany w zamówieniach są dokonywane na podstawie Regulaminu Serwisu, z wyłączeniem zasad zwrotu środków pieniężnych wynikających ze zmiany lub rezygnacji z posiłków.

4 Reklamacje

  1. Posiadaczowi przysługuje uprawnienie do zgłoszenia reklamacji. Reklamacje mogą być składane poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacji zamieszczonego w Serwisie w zakładce „Dostępne formularze”, skierowanie pisemnej reklamacji na adres siedziby Diety od Brokuła bądź na adres poczty elektronicznej Diet od Brokuła: [email protected] bądź poprzez Panel Klienta w zakładce ,,Zgłoś problem”.
  2. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne powinny zawierać:
    • dane pozwalające zidentyfikować Posiadacza (np. imię i nazwisko),
    • dane kontaktowe (np. nr telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny),
    • nr transakcji/zamówienia, co do którego zgłoszono reklamację, jeśli taki numer został nadany,
    • opis zastrzeżeń,
    • treść żądania.
  3. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 (słownie: czternaście) dni kalendarzowych od dnia doręczenia do Diety od Brokuła reklamacji.
  4. Posiadacze niezadowoleni z ostatecznej decyzji Spółki 
posiadają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
    • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej z Nami Umowy,
    • zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Nadto, mogą uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając ze wsparcia powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań należy ochrona konsumentów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z powyższych sposobów dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl.

5 Postanowienia końcowe

  1. Diety od Brokuła zastrzegają sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Klient zostanie powiadomiony przez Spółkę o zmianie Regulaminu na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
  2. Zmiana postanowień Regulaminu ma zastosowanie do zamówień złożonych po wejściu w życie zmiany Regulaminu. Zmiana nie ma zastosowania do Posiadaczy, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania jego poprzedniej wersji.