Skip to content

Nowy Brokułowy Panel Klienta! Zarejestruj się już teraz i zarządzaj swoją dietą jak chcesz!

Przewozimy chłodniami. Dowiedz się więcej na naszym kanale YouTube

Slim

40,00 zł
Najszybszy możliwy termin aktywacji będzie uwzględniony dokonując płatności przez Przelewy24 Wybierz pierwszy dzień

Koszt zamówienia**

* Dieta na sobotę jest dostarczana razem z dietą piątkową. Jest to zdublowana dostawa tego samego pakietu. W przypadku pakietu 5-dniowego, jeśli dieta ma rozpocząć się od poniedziałku i trwać do soboty należy wybrać 6 dni z sobotą.

** Koszt zamówienia nie uwzględnia kosztów dostawy. Do pakietów należy doliczyć koszt dowozu w wysokości 6 zł/ dzień. W przypadku zamówienia kilku diet pod jeden adres, koszt dowozu liczymy jednorazowo. Cena zestawu próbnego (1-dniowego) zawiera już koszt dowozu.

Marzysz o szczupłej i zgrabnej sylwetce? Chcesz utrzymać swoją masę ciała lub zrzucić kilka zbędnych kilogramów? Twoim celem jest ograniczenie lub wyeliminowanie z diety mięsa? Dieta SLIM jest właśnie dla Ciebie. Jest ona odpowiednia dla osób mało / średnio aktywnych fizycznie, dążących do utraty zbędnych kilogramów lub utrzymania aktualnej masy ciała oraz wszystkich chcących ograniczyć spożywanie posiłków mięsnych lub całkowicie z nich zrezygnować. Znajduje w niej więcej białka pochodzenia roślinnego w formie sałatek, koktajli i zup. Dieta Slim składa się z 5 posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Dostępna jest w wariantach: 1200, 1500, 2000, 2500 kcal.

Slim standard

Slim standard

To dieta zbilansowana pod kątem makroskładników, zawierająca produkty ze wszystkich grup (mięso, ryby, nabiał, jaja, warzywa, owoce, produkty węglowodanowe). Dieta STANDARD o odpowiednio dobranej kaloryczności może być dobrym wyborem na redukcję masy ciała.

Slim wege

Slim wege

To dieta idealna dla osób chcących całkowicie wyeliminować z diety mięso oraz ryby. Zawiera nabiał i jaja. Białko zwierzęce pochodzące z mięsa i ryb zostało zastąpione białkiem pochodzenia roślinnego np. z cieciorki, soczewicy, fasoli, bobu czy tofu. Znajdują się w niej również nasiona i kasze. Bazuje na produktach pełnoziarnistych, warzywach oraz zdrowych tłuszczach.

Slim wege + fish

Slim wege + fish

Jest to dieta wegetariańska wzbogacona o ryby takie jak np.: dorsz, łosoś, sandacz, tuńczyk, tilapia, makrela, śledź, oraz owoce morza np. krewetki.

Slim gluten free

Dieta o bardzo niskiej zawartości glutenu

Dieta o bardzo niskiej zawartości glutenu rekomendowana jest dla osób, które z różnych przyczyn chciałyby lub powinny ograniczyć spożycie glutenu oraz traktujących tę dietę jako alternatywny sposób odżywiania. Z codziennego menu wykluczone zostały produkty zawierające naturalnie gluten takie jak pszenica, orkisz, żyto czy jęczmień. Głównym źródłem węglowodanów są produkty naturalnie bezglutenowe jak np. ryż, gryka, proso, kukurydza czy komosa. W jadłospisie znajdują się produkty mleczne, mięso, ryby, jaja, owoce, warzywa, nasiona i orzechy, nasiona roślin strączkowych.

UWAGA: Pomimo wykorzystywania w potrawach produktów naturalnie niezawierających glutenu, dieta nie jest odpowiednia dla osób chorych na celiakię oraz inne choroby wymagające całkowitej eliminacji glutenu.

* dieta może zawierać gluten

Slim lactose free

Dieta o bardzo niskiej zawartości laktozy

Dieta o bardzo niskiej zawartości laktozy rekomendowana jest dla osób, które z różnych przyczyn chciałyby lub powinny ograniczyć spożycie laktozy oraz traktujących tę dietę jako alternatywny sposób odżywiania. W naszej diecie wykorzystujemy nabiał bez laktozy (np. mleko bez laktozy, jogurt bez laktozy itd.) oraz roślinne substytuty nabiału (np. napój sojowy, napój ryżowy itd.). W jadłospisie znajdują się produkty takie jak: mięso, ryby, jaja, owoce, warzywa, nasiona i orzechy, rośliny strączkowe.

UWAGA: Dieta ta nie wyklucza występowania białek mleka krowiego, dlatego nie powinny jej stosować osoby z alergią na wyżej wymienione białko.

* dieta może zawierać laktozę

Slim gluten lactose free

Dieta o bardzo niskiej zawartości glutenu i laktozy

Łączy w sobie założenia diety o obniżonej zawartości laktozy oraz diety o obniżonej wartości glutenu. Dieta ta rekomendowana jest dla osób, które z różnych przyczyn chciałyby lub powinny ograniczyć spożycie tych składników oraz traktujących tę dietę jako alternatywny sposób odżywiania. Dieta opiera się na naturalnie bezglutenowych zbożach oraz nabiale bez laktozy lub jego roślinnych odpowiednikach. W jadłospisie znajdują się produkty takie jak: mięso, ryby, jaja, owoce, warzywa, nasiona i orzechy, rośliny strączkowe.

* Diety tej nie polecamy osobom chorym na celiakię oraz inne choroby wymagające całkowitej eliminacji glutenu ze względu na prawdopodobieństwo wystąpienia glutenu w posiłkach,. Dieta ta nie wyklucza występowania białek mleka krowiego, dlatego nie powinny jej stosować osoby z alergią na wyżej wymienione białko.