Regulamin Bonu Podarunkowego
1 Definicje
- Bon Podarunkowy - rodzaj dokumentu o określonej wartości kwotowej uprawniający Klienta do nabycia towarów lub usług Diety od Brokuła, na zasadach określonych przez Diety od Brokuła w Regulaminie.
- Diety od Brokuła/Spółka – Diety od Brokuła Torłop Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000854068, posiadająca NIP: 527-293-32-40.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność prawną, dokonująca kupna Bonu Podarunkowego.
- Posiadacz - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność prawną, realizująca Bon Podarunkowy.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin, określający zasady sprzedaży, wydawania oraz sposobu korzystania z Bonów Podarunkowych na towary oraz usługi oferowane przez Diety od Brokuła.
- Regulamin Serwisu – oznacza regulamin świadczenia usług przez Diety od Brokuła dostępny pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu.
- Serwis – oznacza serwis internetowy prowadzony przez Diety od Brokuła, dostępny pod adresem elektronicznym: www.dietyodbrokula.pl.
2 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady sprzedaży, wydawania oraz sposób korzystania z Bonów podarunkowych.
- Sprzedawcą Bonu podarunkowego jest Diety od Brokuła.
- Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: [email protected] bądź numerem telefonu +48 587 27 22 22.
- Bony podarunkowe mogą zostać wykorzystane jedynie w celach zakupu posiłków lub zestawów posiłków, stanowiących ofertę Diety od Brokuła, składających się na całościowe diety przeznaczone dla Klientów w zakresie Gotowych zestawów lub Z wyborem menu.
- Bon podarunkowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (w całości lub w części).
- Bonu podarunkowego nie można wykorzystać do zakupu kolejnego Bonu Podarunkowego.
- Bonu podarunkowego nie można odsprzedawać osobom trzecim.
3 Sprzedaż Bonu Podarunkowego
- Sprzedaż Bonu podarunkowego następuje poprzez kontakt mailowy Klienta z Biurem Obsługi Klienta na adres: [email protected].
- Klient zobowiązany jest do przekazania Spółce informacji:
- imię, nazwisko i adres rozliczeniowy Klienta;
- numer telefonu do kontaktu z Klientem,
- wartość kwotową Bonu Podarunkowego;
- imię i nazwisko Posiadacza.
- Po otrzymaniu informacji określonych w § 3 ust. 2 Regulaminu Spółka przekazuje Klientowi wycenę Bonu podarunkowego wraz ze wskazówkami postępowania w szczególności w zakresie dokonania płatności.
- Zapłata ceny za Bon podarunkowy, w wysokości jego wartości, następuje w formie tradycyjnego przelewu bankowego na rachunek bankowy prowadzony dla Diety od Brokuła Torłop Sp.k. o numerze 58 1600 1462 1892 9416 8000 0001, wraz z tytułem przelewu zawierającym imię i nazwisko Klienta oraz dopisek: Bon podarunkowy. Po dokonaniu zapłaty Klient zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania Spółce potwierdzenia dokonanej płatności za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Bon podarunkowy jest wydawany i aktywowany po zaksięgowaniu przez Diety od Brokuła pełnej płatności, za pośrednictwem poczty elektronicznej w formacie PDF.
3 Realizacja Bonu Podarunkowego
- Bon podarunkowy można wykorzystać wyłącznie przed złożeniem zamówienia przez Posiadacza.
- Posiadacz Bonu podarunkowego może go wykorzystać wyłącznie poprzez skierowanie wiadomości e-mail na adres [email protected], w której informuje o przedmiocie swojego zamówienia oraz załącza otrzymany Bon podarunkowy.
- W przypadku zakupu posiłków o wartości niższej niż wartość Bonu podarunkowego Klientowi lub Posiadaczowi nie przysługuje prawo otrzymania pozostałej, niewykorzystanej kwoty w gotówce. Wartość zamówień dokonywanych przy użyciu Bonu podarunkowego będzie odejmowana od znajdujących się na nim środków pieniężnych, aż do wykorzystania limitu zgromadzonego na Bonie podarunkowym.
- W przypadku zakupu posiłków o wartości wyższej niż wartość Bonu podarunkowego Posiadacz realizujący Bon Podarunkowy będzie zobowiązany dopłacić różnicę w formie przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy prowadzony dla Diety od Brokuła Torłop Sp.k. o numerze 58 1600 1462 1892 9416 8000 0001.
- Złożenie zamówienia przez Posiadacza drogą mailową jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Serwisu. Wszelkie zamówienia oraz zmiany w zamówieniach są dokonywane na podstawie Regulaminu Serwisu.
- W przypadku anulowania zamówienia lub rezygnacji z zamówienia opłaconego za pomocą Bonu Podarunkowego zapłacona kwota zostanie zwrócona na Bon Podarunkowy i będzie można nią opłacić kolejne zamówienie. W przypadku anulowania zamówienia lub rezygnacji z zamówienia opłaconego częściowo za pomocą Bonu Podarunkowego, kwota zostanie zwrócona w pierwszej kolejności na Bon Podarunkowy, natomiast ewentualna pozostała kwota do zwrotu zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Posiadacza.
4 Reklamacje
- Klientowi przysługuje uprawnienie do zgłoszenia reklamacji. Reklamacje mogą być składane poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacji zamieszczonego w Serwisie w zakładce „Dostępne formularze”, skierowanie pisemnej reklamacji na adres siedziby Diety od Brokuła bądź na adres poczty elektronicznej Diet od Brokuła: [email protected] bądź poprzez Panel Klienta w zakładce ,,Zgłoś problem”.
- Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne powinny zawierać:
- dane pozwalające zidentyfikować Klienta bądź Posiadacza (np. firmę, NIP, imię i nazwisko),
- dane kontaktowe (np. nr telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny),
- nr transakcji/zamówienia, co do którego zgłoszono reklamację, jeśli taki numer został nadany,
- opis zastrzeżeń,
- treść żądania.
- Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 (słownie: czternaście) dni kalendarzowych od dnia doręczenia do Diety od Brokuła reklamacji.
- Klienci bądź Posiadacze niezadowoleni z ostatecznej decyzji Spółki
posiadają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej z Nami Umowy,
- zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Nadto, mogą uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając ze wsparcia powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań należy ochrona konsumentów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z powyższych sposobów dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl.
5 Odstąpienie od umowy
- Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796), Klientowi – osobie fizycznej, która zakupiła Bon podarunkowy niezwiązany bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć pisemnie na adres: Diety od Brokuła Torłop Spółka Komandytowa, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]. Klient może skorzystać ze wzoru formularza zwrotu zamieszczonego w Serwisie bądź formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
- Zwrot płatności na rzecz Klienta nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
- Bon Podarunkowy nie podlega zwrotowi, na podstawie zasad określonych w § 5 Regulaminu, jeżeli został wykorzystane przez Klienta bądź Posiadacza w całości lub w części.
6 Postanowienia końcowe
- Diety od Brokuła zastrzegają sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Klient zostanie powiadomiony przez Spółkę o zmianie Regulaminu na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
- Zmiana postanowień Regulaminu ma zastosowanie do zamówień złożonych po wejściu w życie zmiany Regulaminu. Zmiana nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania jego poprzedniej wersji.