Regulamin promocji ,,Dieta za złotówkę” z dnia 5.05.2025 roku
§ 1 Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin określa zasady przeprowadzenia promocji pod nazwą: „Dieta za złotówkę” – dalej zwanej: „Promocją”.
- Organizatorem Promocji jest - Diety od Brokuła Torłop Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000854068, posiadająca NIP: 527-293-32-40.
- Promocja rozpoczyna się z dniem 5 maja 2025 roku o godzinie 13:00, co oznacza, że Uczestnik Promocji może skorzystać z niej od wskazanej daty, a okres ten zwany będzie dalej: „Okresem Trwania Promocji”.
- Organizator jest uprawniony do odwołania promocji, o czym poinformuje Klientów z 30-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej. Odwołanie Promocji nie będzie miało wpływu na Zamówienia uprzednio złożone lub zrealizowane w ramach Promocji.
- Podstawą prawną dla określenia warunków uczestnictwa w Promocji jest niniejszy Regulamin, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, a także Regulamin Serwisu Organizatora Promocji dostępny pod adresem: www.dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu.
- Promocja nie stanowi loterii lub innej gry hazardowej wymienionej w przepisach ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. 2009 Nr 201, poz. 1540 ze zm.).
- Definicje stosowane w treści Regulaminu korzystania z oferty Organizatora Promocji dostępnego pod adresem: www.dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu mają także zastosowanie w niniejszym Regulaminie.
- Organizator jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu, o czym poinformuje Klientów z 30-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zmiana Regulaminu Promocji nie będzie miała wpływu na Zamówienia uprzednio złożone lub zrealizowane w ramach Promocji.
§ 2 Korzystanie z Promocji
- Uprawnionymi do skorzystania z Promocji są:
- Nowi Klienci Organizatora Promocji, którymi są osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa nadaje zdolność prawną nie korzystające do dnia skorzystania z Promocji z oferty Organizatora Promocji, nie zawierające wcześniej umów z Organizatorem Promocji, nie składające dotychczas zamówień u Organizatora Promocji, których numer telefonu i adres e-mail nie widnieje w bazie danych Organizatora Promocji – zwane dalej Nowymi Klientami lub Nowym Klientem;
- Aktualni Klienci Organizatora Promocji, którymi są Klienci posiadający aktywne Zamówienie, czyli Zamówienie opłacone i będące w trakcie trwania cyklicznych dostaw w chwili skorzystania z Promocji oraz w Okresie Trwania Promocji (aktywnym Zamówieniem w ramach tej definicji nie jest między innymi Zamówienie oczekujące na realizację, oczekujące na płatność) złożone u Organizatora Promocji oraz posiadające założone konto na Panelu Klienta – zwane dalej Aktualnymi Klientami lub Aktualnym Klientem.
- Promocja polega na przyznaniu Nowym Klientom rabatu na produkty żywnościowe stanowiące ofertę Organizatora Promocji w postaci jednego dnia Diety z gotowym menu (tj. z wyłączeniem Diety z wyborem menu oraz Specjałów Brokuła), za opłatą 1 (słownie: jeden) złoty.
- Skorzystanie z Promocji wymaga od Nowego Klienta wykonania następujących czynności:
- Aktualny Klient, w czasie wskazanym jako okres dostaw w funkcjonalności na Panelu Klienta oznaczonej: Zarządzaj dietą, w zakładce udostępnionej na Panelu Klienta pobiera przypisany do niego kod rabatowy,
- Aktualny Klient przekazuje Nowemu Klientowi swój indywidualny kod rabatowy,
- Nowy Klient składa zamówienie na zakup jednodniowej Diety z gotowym menu poprzez Panel Klienta w myśl zapisów Regulaminu dostępnego pod adresem: www.dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu z równoczesnym zamieszczeniem otrzymanego od Aktualnego Klienta kodu rabatowego we właściwym polu w zakładce: Dzień próbny za złotówkę podczas składania zamówienia w Okresie Trwania Promocji. Przed zakupieniem diety wymagane jest wprowadzenia przez Klienta danych potrzebnych do realizacji Zamówienia, a także numeru telefonu oraz potwierdzenie numeru telefonu poprzez wprowadzenie kodu weryfikacyjnego otrzymanego za pośrednictwem wiadomości SMS. Bez weryfikacji numeru SMS, złożenie Zamówienie nie będzie możliwe.
- Organizator promocji zastrzega, iż w związku z ciągiem produkcyjnym, w jednym dniu może być dostarczonych do 500 (słownie: pięćset) jednodniowych Diet w ramach niniejszej Promocji. W przypadku przekroczenia niniejszej ilości wskazanie przez Nowego Klienta dnia dostawy może zostać zablokowane i wyznaczone w następny dostępny dzień dostaw.
- Nowy Klient wraz z dostawą Diety, zamówionej zgodnie z § 2 ust. 3 Regulaminu, otrzyma ulotkę wraz z indywidualnym, jednorazowym kodem rabatowym dającym 25% rabatu na dietę 20-dniową. Kod rabatowy o którym mowa dotyczy tylko jednej diety, o okresie trwania 20 dni. W przypadku zakupu więcej niż jednej diety przez Aktualnego Klienta o długości trwania 20 dni, rabat zostanie przyznany na najdroższą dietę;
- W chwili, gdy Nowy Klient wykorzysta otrzymany na ulotce indywidualny kod rabatowy, Aktualnemu Klientowi, w Panelu Klienta w zakładce Dieta za złotówkę zostanie udostępniony indywidualny kod rabatowy, którego wysokość będzie uzależniona od długości diety, a mianowicie:
- zakup diety 5-dniowej będzie obniżał koszt Zamówienia o kwotę 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) brutto,
- zakup diety 10-dniowej będzie obniżał koszt Zamówienia o kwotę 100 zł (słownie: sto złotych) brutto,
- zakup diety 20-dniowej będzie obniżał koszt Zamówienia o kwotę 200 zł (słownie: dwieście złotych) brutto,
- zakup diety 40-dniowej będzie obniżał koszt Zamówienia o kwotę 350 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych) brutto,
- zakup diety 60-dniowej będzie obniżał koszt Zamówienia o kwotę 500 zł (słownie: pięćset złotych) brutto.
- Kod rabatowy dla Aktualnego Klienta, o którym mowa w § 2 ust. 6 Regulaminu Promocji:
- będzie ważny przez 30 dni od daty poprawnego złożenia zamówienia przez Nowego Klienta;
- dotyczy wyłącznie zakupu produktów Organizatora Promocji w formie Diet z gotowym menu bądź Diet z wyborem menu, z wyłączeniem kosztów dostawy, Specjałów Brokuła oraz torby termobox.
- nie obowiązuje dla Zamówień na Diety o innym okresie dostaw niż wymienione w § 2 ust. 6 lit a-e.
- Korzystając z Promocji opisanych w niniejszym Regulaminie Nowy Klient i Aktualny Klient nie mają możliwości skorzystania z innego rodzaju Promocji oferowanej przez Organizatora Promocji lub zastosowania uprawnień osiągniętych w ramach programu lojalnościowego stosowanego przez Organizatora Promocji i opisanego w § 12 Regulaminu dostępnego pod adresem: www.dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu (tzw. punktów lojalnościowych).
§ 3 Zmiana Zamówienia złożonego w ramach skorzystania z Promocji
- Uczestnikom promocji przysługuje uprawnienie do zmiany złożonego w ramach skorzystania z Promocji zamówienia na dowolną inną dietę dostępną w ofercie Organizatora Promocji w chwili wykonania zmiany, na zasadach określonych w § 10a Regulaminu dostępnego pod adresem: www.dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu.
- Należność za dietę, na którą zostanie wykonana zmiana, zostanie rozliczona według obowiązującego w dniu zmiany cennika (dostępnego pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/cennik) z uwzględnieniem promocji, w trakcie której zamówienie zostało złożone, chyba że zmiana zamówienia nastąpi w Okresie Trwania Promocji.
- Jeśli w efekcie zmiany zamówienia dojdzie do sytuacji, w której:
- Klient uiścił na rzecz Organizatora Promocji wynagrodzenie w kwocie wyższej niż należna (nadpłata) – zwrot odpowiedniej ilości środków pieniężnych nastąpi wyłącznie w formie punktów lojalnościowych, o których mowa w § 12 Regulaminu dostępnego pod adresem: www.dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu;
- Klient uiścił na rzecz Organizatora Promocji wynagrodzenie w kwocie niższej niż należna (niedopłata) – zobowiązany będzie do uregulowania brakującej części wynagrodzenia należnego Organizatorowi Promocji – z zastrzeżeniem rozpoczęcia realizacji zmodyfikowanego zamówienia dopiero po zaksięgowaniu środków.
§ 4 Odstąpienie od Umowy przez Konsumenta
- Uwzględniając przedmiot Umowy mający charakter przedmiotu świadczenia ulegającego szybkiemu zepsuciu lub mającego krótki termin przydatności do użycia, a także fakt, iż częścią świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, stosownie do brzmienia przepisów art. 38 pkt 4, 5 i 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.), Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy jako zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.
§ 5 Pozostałe uzgodnienia
- Uczestnikom Promocji przysługuje uprawnienie do zgłaszania pisemnych reklamacji co do przebiegu Promocji na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu.
- Warunki zgłoszenia oraz rozpatrzenia reklamacji zostały określone w treści Regulaminu korzystania z oferty Organizatora Promocji dostępnego pod adresem: www.dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu.
- Organizator Promocji nie odpowiada za nieprawidłowe korzystanie z Promocji.
- Promocja kierowana jest do Klientów będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
- Udział Klienta w Promocji oznacza akceptację zasad Promocji zawartych w niniejszym Regulaminie oraz akceptację zasad Regulaminu korzystania z oferty Organizatora Promocji dostępnego pod adresem: www.dietyodbrokula.pl/regulamin-serwisu.
- Organizator Promocji zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako:
- zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa regulujących zasady i organizację przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Organizatora i Klienta;
- przedłużenie lub skrócenie terminu obowiązywania Promocji;
- zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi.
- W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Organizator Promocji udostępni tekst jednolity Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na zamówienia złożone w ramach Promocji przed dokonaniem zmiany.
§ 6 Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów uczestniczących w Promocji jest Organizator.
- Dane osobowe pozyskane w toku Promocji przetwarzane będą wyłącznie w celach związanych realizacją obowiązków Organizatora dotyczących Promocji, tj. w celach:
- związanych z organizacją i przeprowadzeniem Promocji,
- dostawą Diet oraz rozpoznawaniem ewentualnych reklamacji,
- sprawozdawczości księgowej i finansowej, zgodnie z odrębnymi przepisami.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z regulacjami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies.