Regulamin Cateringu wielkanocnego od Brokuła
§ 1 Definicje
- Diety od Brokuła/Spółka/Sprzedawca – Diety od Brokuła Torłop Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000854068, posiadająca NIP: 527-293-32-40.
- Adres – oznacza dokładny adres dostawy podany przez Klienta podczas składania zamówienia, pod który Catering wielkanocny od Brokuła będzie dostarczał dania stanowiące przedmiot zamówienia, obejmujący: miejscowość, kod pocztowy, ulicę, nr domu/mieszkania.
- Dane Klienta – dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia i niezbędne do jego realizacji, obejmujące: imię i nazwisko, Adres, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, nazwa firmy, nr NIP w przypadku przedsiębiorstwa.
- Formularz internetowy – formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/catering-wielkanocny#formularz.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje zdolność prawną, korzystająca z oferty Diety od Brokuła lub zamierzająca z niej korzystać.
- Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – posiłek lub zestaw posiłków okolicznościowych (garmażeryjnych) zamówionych przez Klienta (szczegółowy skład różni się w zależności od zamówienia) i dostarczany klientowi do miejsca określonego przez niego.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług przez Diety od Brokuła w zakresie cateringu wielkanocnego.
- Regulamin cateringu okolicznościowego - oznacza regulamin świadczenia usług przez Diety od Brokuła w zakresie cateringu okolicznościowego, dostępny pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/regulamin-cateringu-okolicznosciowego.
- Serwis - witryna prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.dietyodbrokula.pl
- Teren Dostawy – oznacza obszar, na którym Sprzedawca realizuje dostawy Produktów.
- Umowa – umowa zawierana bezpośrednio ze Sprzedawcą, za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem jest sprzedaż usługi cateringowej.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane bezpośrednio u sprzedawcy, za pomocą formularza internetowego, telefonicznie, lub drogą e-mail.
§ 2 Postanowienia ogólne
- Sprzedawca posiada decyzję właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
- Sprzedawca dostarcza usługi cateringowe w obszarze Terenu Dostawy w zakresie pokrywającym się z Terenem Dostawy cateringu okolicznościowego, zgodnie z Regulaminem cateringu okolicznościowego.
- Sprzedawca zapewnia, że posiłki przygotowywane są w warunkach spełniających wymogi sanitarne określone dla punktów gastronomicznych, przez osoby posiadające aktualne badania lekarskie do pracy z żywnością.
- Sprzedawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne zezwolenia na prowadzenie działalności gastronomicznej i cateringowej.
- Sprzedawca zapewnia środek transportu odpowiadający wymogom do przewożenia żywności oraz odpowiednie wyposażenie do obsługi usługi cateringowej.
- Sprzedawca oświadcza, że posiada ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności cateringowej z rozszerzeniem o wprowadzenie produktu do obrotu.
- Posiłki dostarczone będą na zimno, w przeznaczonych do tego, posiadających atest, opakowaniach.
- Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
- Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.
- Klient korzystający z usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę. Dane osobowe, które są przetwarzane oraz cel ich przetwarzania to:
Dane osobowe Cel przetwarzania Imię i Nazwisko Weryfikacja płatności, uwag Klienta oraz utrzymywanie korespondencji e-mail, dokonywanie zmian w zamówieniu, dostawach, wystawianie dokumentów Numer NIP, nazwa, adres siedziby Wystawianie dokumentów księgowych, jeśli służyć będą realizacji zamówień związanych z prowadzoną działalnością Adres e-mail Korespondencja e-mail, kontakt z Klientem, rozliczenie zamówień oraz informowanie o ewentualnych zmianach w zamówieniu Numer telefonu Informowanie o szczegółach zamówienia Adres dostawy Dostawa produktu - Podstawą prawną do przetwarzania wymienionych wyżej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. B RODO, tj. realizacja warunków Umowy Sprzedaży usługi cateringowej.
- Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO, polegającego na ustalenia lub dochodzeniu ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
- W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody dane osobowe Klienta będą także przetwarzane w celu marketingowym, tj. w celu informowania o aktualnych ofertach i promocjach na podany adres e-mail. Podstawą prawną przetwarzania będzie wówczas art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą.
- Strona internetowa Sprzedawcy używa plików cookies (tzw. ciasteczek). Korzystając z serwisu internetowego www.dietyodbrokula.pl/catering-okolicznosciowy wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
§ 3 Zamówienie usługi
- Dostępna oferta dań wielkanocnych znajduje się w Serwisie pod adresem: https://dietyodbrokula.pl/catering-wielkanocny.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do powiększenia oferty o nowe Produkty. Dodanie nowych Produktów nie stanowi zmiany niniejszego Regulaminu.
- Wszystkie ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto uwzględniającymi podatek od towarów i usług (VAT).
- Zamówienia na catering wielkanocny, składane są za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie pod nr tel. +48 58 727 27 37 lub drogą e-mail na adres: [email protected].
- Minimalna wartość zamówienia wynosi 250,00 zł brutto.
- W wiadomości e-mail lub w formularzu kontaktowym należy wpisać wszystkie dane dotyczące tego zamówienia:
- kogo dotyczy zapytanie: jaki rodzaj podmiotu zamawia catering – osoba fizyczna, osoba prawna, bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oświadczenie czy Zamówienie związane jest bezpośrednio z prowadzoną działalnością;
- adres na jaki catering ma zostać dostarczony,
- zakres cateringu (wybrane potrawy) oraz ilość porcji.
- W odpowiedzi Klient otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z potwierdzeniem Zamówienia.
- Z chwilą akceptacji Zamówienia przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy na warunkach określonych w Zamówieniu i Regulaminie.
§ 4 Warunki realizacji Umowy i płatności
- Zamówienia w zakresie cateringu wielkanocnego przyjmowane są przez Sprzedawcę do dnia 11 kwietnia 2025 roku, do godziny 12:00.
- Wszelkie opłaty zamówień następować powinny w formie bezgotówkowej w terminie 3 dni od dnia akceptacji Zamówienia przez Klienta na rachunek bankowy Spółki, wskazany w dokumencie rozliczeniowym przekazanym Klientowi w wiadomości zwrotnej e-mail.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji Zamówienia w przypadku braku dokonania płatności za dokonane zamówienie w terminie określonym w § 4 ust. 2 Regulaminu.
- Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Sprzedający przesyła fakturę VAT drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta, w terminach określonych w ustawie o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.).
- Sprzedawca pobiera opłatę logistyczną w wysokości 10,00 zł brutto tytułem dostawy zamówienia. Opłata liczona jest od adresu dostawy, a nie od ilości dostarczonych Produktów.
- Dostawa Produktów zamówionych w ramach cateringu wielkanocnego nastąpi na terenie Trójmiasta, powiatu gdańskiego, powiatu puckiego, powiatu wejherowskiego, powiatu kartuskiego oraz powiatu lęborskiego w dniu 18 kwietnia 2025 roku w godzinach od 16:00 do 23:59.
- Sprzedawca zawiadamia Klienta telefonicznie na ok. 30 minut przed przybyciem na miejsce dostawy posiłków. Klient ma obowiązek odebrać zamówienie w przeciągu maksymalnie 10 minut od chwili przyjazdu Sprzedawcy pod wskazany adres.
- Strony zobowiązane są wspólnie wypełnić i podpisać protokół zdawczo – odbiorczy.
- Reklamacje ilościowe dotyczące przedmiotu Umowy, Klient zobowiązany jest zgłosić przy czynności sporządzenia protokołu odbioru podczas dostawy produktów. Reklamacje ilościowe po podpisaniu protokołu nie będą uwzględniane.
- W przypadku nieodebrania przez Klienta Zamówienia spowodowanego nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru zamówienia lub jakąkolwiek inną okolicznością nie zgłoszoną Sprzedawcy w dniu poprzedzającym dostawę bądź błędnie podanymi szczegółami adresowymi dostawy, przedmiot zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie, a także złożenia reklamacji ilościowej zamówienia.
- Klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy cateringu wielkanocnego na siedem dni kalendarzowych przed faktyczną datą dostawy. W przypadku wypowiedzenia, Sprzedawcy przysługiwać będzie roszczenie o zwrot wydatków poniesionych w celu należytego wykonania zamówienia. Zwrot środków pieniężnych na rzecz Klienta zostanie wykonany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o anulowaniu zamówienia.
§ 5 Odstąpienie od umowy
- Sprzedawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.), Klientowi będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.
§ 6 Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacje związane z realizacją Umowy należy składać w terminie 24 godzin od dnia odbioru zamówienia. Reklamacje rozpatruje Sprzedawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
- Złożona reklamacja powinna zawierać:
- Identyfikację Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy, adres poczty elektronicznej oraz nr telefonu).
- Przedmiot reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem przedmiotu reklamacji oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.
- W przypadku nie spełnienia przesłanek w ust. 1–2, reklamacja nie będzie rozpatrywana. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta. Zwroty należności za reklamacje rozpatrzone pozytywnie na korzyść Klienta, będą dokonywane nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.
§ 7 Odpowiedzialność Sprzedawcy
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych osobowych lub kontaktowych) lub działanie Klienta w sposób utrudniający, uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności strony internetowej, z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania.
- Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności strony internetowej nie może naruszać praw Klienta.
§ 8 Prawa Konsumenta
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur, dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
§ 9 Postanowienia końcowe
- Klient akceptuje okoliczność nagrywania rozmów telefonicznych wykonywanych za pośrednictwem aparatów telefonicznych Diety od Brokuła. Rejestracja rozmów służy wyłącznie podwyższaniu kwalifikacji pracowników Diety od Brokuła, a także rozpatrywaniu reklamacji oraz realizacji zamówień zgodnie z przepisami art. 14 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszy regulaminem będą miały zastosowanie zapisy Regulaminu Serwisu oraz odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).